بیش از ۹۶ درصد لیست های حق بیمه ارسالی کارفرمایان گیلانی به تامین اجتماعی استان اینترنتی است
بیش از ۹۶ درصد لیست های حق بیمه ارسالی کارفرمایان گیلانی به تامین اجتماعی استان اینترنتی است
توسعه خدمات اینترنتی و غیرحضوری تامین اجتماعی برای تسهیل امور کارفرمایان ، با استقبال گسترده ای در استان گیلان همراه بوده است .

گیرا آنلاین– منوچهر امیری شیراز معاون منابع بیمه ای تامین اجتماعی گیلان ، با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از خدمات ارائه شده به جامعه کارفرمایی بصورت اینترنتی و غیرحضوری ارائه میگردد اظهار داشت : توسعه این خدمات و تحولات دیجیتالی این حوزه با هدف تسهیل امور شرکای اجتماعی و افزایش رضایتمندی در سطح استان با استقبال خوبی همراه بوده است . 

وی افزود : در کنار امکان ارسال لیست حق بیمه ، بسترهایی همچون ابلاغ الکترونیکی ، مشاهده جزئیات گردش جساب بدهی ، درخواست و اخذ مفاصاحساب ، اعتراض به بدهی ها و تعیین وقت هیات تشخیص مطالبات و … نیز بصورت اینترنتی در ماههای اخیر برای این گروه از شرکای اجتماعی فراهم شده است . 

معاون منابع بیمه ای تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه در پنج ماهه لغایت مرداد سالجاری در هشت شعبه استان بیش از ۹۹ درصد لیستهای حق بیمه اینترنتی دریافت گردیده است خاطر نشان ساخت : در ۵ شعبه نیز افزون بر ۹۸ درصد کارفرمایان لیستهای حق بیمه کارکنان خود را غیرحضوری ارسال نموده اند . 

منوچهر امیری شیراز با تاکید بر اینکه در ۸ شعبه دیگر استان نیز بیش از ۹۷ درصد لیستهای دریافتی اینترنتی بوده و در ۷ شعبه باقیمانده هم کمترین میزان ۹۳ درصد میباشد افزود : بر این اساس و با توجه به تعداد لیستها و میزان درصد مشارکت غیرحضوری کارفرمایان در واحدهای تابعه مختلف حسب بزرگی و تیپ شعب میتوان اذعان داشت بطور متوسط ۹۶ درصد کارفرمایان گیلانی بصورت اینترنتی لیست حق بیمه ارسال مینمایند . 

شایان ذکر است کارفرمایان استان در هر ماه بیش از ۳۰ هزار لیست اصلی حق بیمه به تامین اجتماعی ارائه مینمایند .