بیش از ۷۲ درصد احکام مطالباتی در تامین اجتماعی گیلان بصورت الکترونیکی ابلاغ می گردد
بیش از ۷۲ درصد احکام مطالباتی در تامین اجتماعی گیلان بصورت الکترونیکی ابلاغ می گردد
با هدف ارتقاء و تسریع و تسهیل فرایندهای مرتبط ، در سالهای اخیر ، ابلاغ احکام مطالباتی در سازمان تامین اجتماعی بصورت الکترونیکی انجام میگیرد .
گیرا آنلاین-با هدف ارتقاء و تسریع و تسهیل فرایندهای مرتبط ، در سالهای اخیر ، ابلاغ احکام مطالباتی در سازمان تامین اجتماعی بصورت الکترونیکی انجام میگیرد .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به این مطلب ، افزود : این مهم با توافق کارفرما و طی مراحل درخواست و اعلام نشانی پست الکترونیکی انجام گردیده و با تکمیل اطلاعات در سیستم های پیش بینی شده ، در قالب عملیاتی مکانیزه صورت میگیرد . 

وی اظهار داشت : در این راستا تمامی اجکام مطالباتی از قبیل اعلامیه ، اخطاریه ، اجرائیه و دعوتنامه های هیات های تجدید نظر تشخیص مطالبات بصورت الکترونیکی به کارفرمایان ابلاغ میگردد . 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه این خدمت در قالب طرح توسعه سرویس های دیجیتالی سازمان نیز گنجانده شده و از طریق سامانه مربوطه پشتیبانی میگردد خاطر نشان ساخت : میزان ابلاغ های الکترونیکی در سطح واحدهای تابعه از ۶۱ تا ۹۷ درصد میباشد که بر اساس آخرین گزارش در پایان مردادماه در ۵ شعبه استان بالای ۹۰ درصد ، در ۱۰ شعبه بین ۸۰ تا ۹۰ درصد ، در ۶ شعبه بین ۷۰ تا ۸۰ درصد و در هفت شعبه دیگر بین ۶۰ تا ۷۰ درصد میباشد که با احتساب تیپ بندی و بزرگی واحدهای تابعه و تعداد احکام ابلاغی میتوان اذعان داشت که بطور متوسط ۷۲ درصد احکام مطالباتی در گیلان بصورت الکترونیکی به کارفرمایان ابلاغ میگردد .