بیش از ۳۷۰۰۰ بانوی گیلانی تحت پوشش بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی قرار دارند
بیش از ۳۷۰۰۰ بانوی گیلانی تحت پوشش بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی قرار دارند
تامین اجتماعی گیلان
گیرا آنلاین– تمامی بانوان ۱۸ تا ۵۰ سال غیرشاغل که فاقد پوشش های بیمه ای هستند میتوانند در قالب بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی انعقادقرارداد نموده و در آینده بازنشستگی دریافت نمایند .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام این خبر خاطر نشان ساخت : این پوشش بیمه ای از آذرماه سال ۱۳۸۷ به زیرگروه بیمه مشاغل آزاد اضافه شده است و در حال حاضر بیش از ۳۷۳۰۰ بانوی گیلانی در سطح استان در این قالب تحت پوشش هستند .

وی افزود : بازنشستگی حداقل تعهد این بیمه بوده و دامنه تعهدات ازکارافتادگی و بازماندگان و پوشش درمان نیز با تغییر نرخ انتخابی توسط متقاضی ، به آن افزوده میگردد .

علی حسین نژاد با اشاره به اینکه بر این اساس حداقل نرخ بیمه این گروه در سال جاری ۳۱۸ هزار تومان و حداکثر آن با احتساب درمان ۵۵۰ هزار تومان است اظهار داشت : علاقمندان میتوانند جهت انعقاد قرارداد بدون مراجعه به شعب و صرفاً از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی es.tamin.ir پس از ایجاد حساب کاربری ( ثبت نام ) از مسیر منوی بیمه شدگان ، بیمه های خاص اقدام نمایند . 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تعداد بیمه شدگان این گروه در ابتدای سال حدود ۳۱۵۰۰ نفر بوده ، از افزایش ۱۷ درصدی افراد تحت پوشش در این بخش تا پایان آبان ماه خبر داده و افزود : اجرای طرح گسترده بیمه فراگیر خانواده ایرانی در ماههای اخیر در روند استقبال بانوان گیلانی ملموس بوده است بگونه ای که تنها در ماههای مهر و آبان امسال بیش از ۴۰۰۰ نفر به جرگه بیمه شدگان زنان خانه دار پیوسته اند . 

وی همچنین خاطر نشان ساخت حدود یک سوم بیمه شدگان این گروه یعنی جمعیتی بالغ بر ۱۲۷۰۰ نفر بصورت غیرحضوری انعقاد بیمه نموده اند .