بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در رشت آغاز به کار کرد
بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در رشت آغاز به کار کرد
بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، عصر امروز با حضور معاون عمرانی استانداری گیلان آغاز به کار نمود.

گیرا آنلاین_ مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی گیلان در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه تخصصی با بیان اینکه بیش از ۶۰ واحد تولیدی، خدماتی و بازرگانی از استان های گیلان، اصفهان، تهران، البرز، آذربایجان غربی و شرقی، گلستان، مازندران و خراسان و… در این نمایشگاه تخصصی حضور دارند، افزود: ۴۰ درصد از مشارکت کنندگان نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان بومی هستند.

سلمان قاسمی ادامه داد: دراین نمایشگاه تخصصی تولیدکنندگان برتر کشور، تولیداتشان را در زمینه های مختلف نظیر سازه های پیش ساخته و مصالح مدرن ساختمانی، شیر آلات، تهویه مطبوع، کاشی و سرامیک، لوازم بهداشتی ساختمان، عایق های مدرن رطوبتی، اعلان حریق و… عرضه می کنند.

وی در ادامه به هدف از برگزاری این نمایشگاه تخصصی اشاره کرد و گفت : پیوند بی واسطه میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، خلق فضای رقابتی، همچنین حق انتخاب مصرف کنندگان را می توان از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

وی همچنین گفت: این نمایشگاه از امروز ۱۹ اردیبهشت لغایت جمعه ۲۲ اردیبهشت از ساعت ۴ عصر تا ۱۰ شب در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی گیلان، پذیرای بازدیدکنندگان محترم می باشد.

لازم به ذکر می باشد، در مراسم افتتاح این نمایشگاه، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای گیلان، مدیرکل دفتر شهری استانداری گیلان، مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان و جمعی از مدیران استانی حضور داشتند.