بیانیه راهیان گام دوم انقلاب اسلامی – گیلان به مناسبت ۱۳ آبان
بیانیه راهیان گام دوم انقلاب اسلامی – گیلان به مناسبت ۱۳ آبان
روابط عمومی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان

گیرا آنلاین– راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کرده است متن بیانیه :

«بسم‌ الله الرحمن الرحیم»

۱۳ آبان یادآور یکی از درخشان‌ترین صفحات تاریخ حماسی جوانان مسلمان ایران در مبارزه با استکبار جهانی و ایادی آن است. در این روز الهی، جوانان و نوجوانان ایران اسلامی، یاد و خاطره مبارزات تاریخی ملت خود با رژیم ستمشاهی و اربابان شیطانی آن را گرامی می دارند.

در سال ۱۳۴۳ رژیم طاغوتی پهلوی کوشید با تصویب قانون کاپیتولاسیون، سرسپردگی روزافزون خویش را به اربابانش نشان دهد، اما وقتی با افشاگری روشنگرانه حضرت امام خمینی(ره) مواجه شد و از همراهی ملت بیدار ایران با رهبر الهی خویش به هراس افتاد، در روز سیزدهم آبان ماه ۱۳۴۳ دست به تبعید حضرت امام خمینی(ره) زد.

با این حال، رشد و بالندگی فرزندان معنوی امام خمینی(ره)، خواب خوش عمال استکبار را پریشان ساخت و نهضت بیداری ملت ایران، روز به روز فراگیرتر شد تا جائی که ضربه‌های امواج توفنده آن، در صحنه ۱۳ آبان ۱۳۵۷ کاخ ستمشاهی رژیم پهلوی را به لرزه در آورد، در آن روز دانش‌آموزانی که در مکتب حضرت امام(ره) پرورش یافته بودند، سینه‌های خویش را در برابر گلوله‌های مرگبار طاغوت سپر کردند تا نهال انقلاب اسلامی را بارور سازند، در سیزدهم آبان ۱۳۵۸ نیز فرزندان خمینی کبیر(ره) با فتح لانه جاسوسی، سیلی دیگری بر گونه‌های استکبار جهانی کوبیدند تا برای همیشه رؤیای بازگشت به ایران اسلامی را فراموش کند.

امروز ملت فهیم، مسلمان و انقلابی ایران و به ویژه نوجوانان و جوانان دانش آموز و دانشجو در حالی به گرامیداشت مجاهدت‌های تاریخی خود می پردازند که ملت های مستضعف، در اقصی نقاط گیتی بیدار گشته و علیه حکومت‌های جور به حرکت در آمده اند.

در ۱۳ آبان امسال نیز مردم مسلمان ایران و همه ظلم ستیزان عالم شاهد قدرت، اقتدار و شجاعت مثال زدنی دلاور مردان پاسدار انقلاب اسلامی هستند. شیر فرزندان پاک ملت ایران با مقابله با دزدی دریایی ناوگان جنگی امریکا در دریای عمان، یک بار دیگر حقارت را بر ماشین جنگ افروز امریکا تحمیل کردند و عجز تفگداران امریکایی را در برابر چشمان حیرت زده جهانیان به نمایش گذاشتند.

امروز جوانان سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه طلایه داران مقاومت با تجاوز و استکبار در جهان، نوید افول شیطان بزرگ و پیروزی ملل مستضعف بر اسکتبار را می دهند، اعضای راهیان گام دوم انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان و تبریک و تهنیت این روز بزرگ به ملت مؤمن و انقلابی گیلان، به خصوص دانش‌آموزان دانشجویان و جوانان این استان، ابراز امیدواری می کنند که امواج توفنده بیداری اسلامی و ملت های مستضعف در ۱۳ آبان امسال کاخ ستم دیگر طواغیت و شیاطین مستکبر را درهم کوبد.

و من الله التوفیق و الشهاده

روابط عمومی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان
۱۳ / آبان / ۱۴۰۰