بهورزان مدافعان خط مقدم جبهه سلامت هستند
بهورزان مدافعان خط مقدم جبهه سلامت هستند
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، هم زمان با ۱۲ شهریور و روز بهورز ضمن تبریک این روز، گفت: بهورزان نه تنها در بحران کرونا بلکه در تمامی دوران در حفظ و ارتقای خدمات سلامت محور در خط مقدم بوده اند.

گیرا آنلاین-به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ دکتر ارسلان سالاری- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن روز بهورز را به سربازان خط مقدم جبهه سلامت تبریک گفت.

در متن پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است:

بهورزان در نظام سلامت، نخستین سنگربانان سلامتی در جامعه بوده و قابل دسترس ترین ارکان بهداشت محسوب می‌شوند.
خدا را شاکریم که نظام بهداشت در ایران اسلامی دارای نیروی انسانی گسترده و مجربی به نام بهورز است که نه تنها در بحران کرونا بلکه در تمامی دوران، پیوسته برای آحاد جامعه شهری و روستایی منشأ صحت و سلامت بوده اند.
بدون شک بهورزان در دانشگاه علوم پزشکی گیلان منابع انسانی موثری هستند که با صرف کمترین هزینه، کوتاه‌ترین زمان و امکانات حداقلی و البته با سعه صدر و تلاش بی مثال در افزایش سواد سلامت، پیشگیری از بیماری ها و ارتقای سطح کیفی زندگی در جامعه، نقش ایفا می‌کنند.
اینجانب ضمن خداقوت به جامعه گسترده بهورزی در کشور به ویژه همکاران بهورز در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از خداوند منان صحت، سلامتی و توفیقات روز افزون برای این قشر پر تلاش، خواستارم.

 ارسلان سالاری
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان