بهره برداری از “شـاد” پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش
بهره برداری از “شـاد” پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش
مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی، می‌توانند اپلیکیشن شاد را با مراجعه به آدرس http://shaddl.medu.ir/ دریافت و نصب کنند.
وزارت آموزش و پرورش در طی اطلاعیه ‌ای از بهره برداری “شـاد” پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، وزارت آموزش و پرورش در راستای تبیین اهداف، تشریح اقدامات انجام گرفته و آغاز به کار شبکه اجتماعی دانش آموزان “شـاد” اطلاعیه‌ای صادر کرده است که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن تبریک میلاد خجسته قائم آل محمد عجل الله تعالی فرجه الشریف، به استحضار می‌رساند با پیگیری‌های مستمر وزیر آموزش و پرورش و همکاری وزارت ارتباطات، دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی، مساعدت دانشگاه صنعتی شریف و تلاش شبانه روزی تیم فنی، اجرایی و حقوقی پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش بنام SHADAP  بامالکیت و مدیریت وزارت متبوع، در مرحله بهره برداری قرار گرفته است.

طبق برنامه پیش بینی شده، از امروز ۲۱فروردین ورود مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی به پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش آغاز شده و تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.

مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی، می‌توانند اپلیکیشن شاد را با مراجعه به آدرس‏http://Shaddl.medu.ir  دریافت و نصب کنند. زمان و نحوه ورود و بهره‌برداری مدارس متوسطه، متعاقبا با ارسال بخشنامه‌ای توسط معاونت آموزش متوسطه اعلام می‌شود.

گیرا آنلاین