بسیج گره گشای بسیاری از مشکلات است/ بسیج نیروی کارآمد همه میدان هاست
بسیج گره گشای بسیاری از مشکلات است/ بسیج نیروی کارآمد همه میدان هاست
مهم ترین اهداف بسیج خدمات رسانی به مردم است

گیرا آنلاین_ فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه، بسیج گره گشای بسیاری از مشکلات است، گفت: موفقیت های امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف به واسطه داشتن روحیه و تفکر بسیجی است

به گزارش گیرا آنلاین ، سرهنگ محسن جعفری در جلسه تکریم و معارفه فرمانده پایگاه شهید خانزاده منابع طبیعی فومن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار کرد: منابع طبیعی، منابعی خدادادی است که مورد هجمه برخی افراد زورگو قرار گرفته و متصور هستند، می توانند با امکانات، زر و زور به خواسته های خود دست پیدا کنند.

فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه، حضور پر رنگ فرمانده یگان و بازرسان این اداره گواه بر این است در برخی نقاط استان های شمالی برخی افراد سود جو می خواهند به منابع طبیعی آسیب بزنند، تصریح کرد: برخی زمین خواران کوچک و بزرگ نیز به این منابع خدادادی رحم نکرده و طبیعت را مورد بی مهری خود قرار می دهند.

سرهنگ محسن جعفری با تاکید بر اینکه، متاسفانه اگر این بی مهری ها با نعمت های خداوندی ادامه پیدا کند در آینده طبیعتی برای ما باقی نمی ماند، افزود: حضور نیروی های منابع طبیعی و اثر گزاریشان در مقابله با اینگونه افراد سودجو بسیار مشهود است.

فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه، بسیج گره گشای بسیاری از مشکلات در کشور ما است، گفت: موفقیت های امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف به واسطه داشتن روحیه و تفکر بسیجی است.

وی با بیان اینکه، بسیج نیروی کارآمد همه میدان هاست خاطر نشان کرد: هر نقطه از کشور خدمتی بی منت صورت گیرد بدانید که در آنجا تفکر بسیجی حاکم است.

وی با تاکید بر اینکه، مهم ترین اهداف بسیج خدمات رسانی به مردم است، اضافه کرد: امروزه دشمن تمامی انرژی خود را صرف ناکارآمد نشان دادن نظام به کار بسته است، ابراز داشت: ما باید واقعیت ها را دیده و تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده و کمک کنیم تا نواقص برطرف شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فومن با اشاره به اینکه تمامی امورات مسلمین بر پایه امر به معروف و نهی از منکر است، ادامه داد: از ابتدای خلقت همه انبیاء برای امر به معروف و نهی از منکر آمده‌اند و وظیفه ما هم ادامه راه انبیا است و می بایست در ادارات هم این امر پیگیری شود.

سرهنگ جعفری با تاکید بر اینکه، امر به معروف در حوزه بسیج کارمندی می تواند در قالب خدمت و به مردم و معطل نکردن ارباب رجوع قرار گیرد، اذعان داشت: برای فعالیت های بزرگ امر به معروف در جامعه نیاز به حرکت عمومی داشته و باید این حرکت از سوی عموم مردم ایجاد شود تا الگوی جوامع بین المللی باشیم.

در پایان این مراسم، طی حکمی از سوی فرمانده سپاه فومن علی داودی رئیس اداره منابع طبیعی فومن بعنوان فرمانده پایگاه شهید خانزاده این اداره معرفی و از زحمات آقای فرد تجلیل به عمل آمد.