بسیج امید ملت ایران/ اجرای ۵۴ برنامه شاخص همزمان با هفته بسیج
بسیج امید ملت ایران/ اجرای ۵۴ برنامه شاخص همزمان با هفته بسیج
فومن- فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه بسیج امید ملت ایران است، گفت: همزمان با هفته بسیج ۵۴ برنامه شاخص در فومن اجرایی می شود.

به گزارش گیرا آنلاین، سرهنگ محسن جعفری به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج در نشست با اصحاب رسانه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونستی، اظهار کرد : این رژیم غاصب و‌جعلی با حمایت مستکبرین جهانی دست به جنایتی بزرگ در منطقه زده که هنر اصلی اش حمله به مدرسه ، بیمارستان و مردم عادی است.

وی با تاکید بر اینکه بیداری اسلامی سبب شده جهانیان خواستار نابودی رژیم کودک کش اسرائیلی شوند خاطرنشان کرد: تفکر مقاومت بر بمب و جنایت پیروز خواهد شد و‌ مدعیان قدرت بر زمین خواهند نشست.

سرهنگ جعفری در ادامه با اشاره به مفهوم والای بسیج که سرشار از مسولیت بوده و دغدغه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد ، اظهار داشت: بسیج در رفع مشکلات مردم همواره پیشگام بوده و در عرصه های مختلف نقش آفرینی کرده است.

وی با یاد آوری جان فشانی بسیجان در زمان شیوع بیماری منحوس کرونا خاطرنشان کرد: بسیج در عرصه های سازندگی و کمک رسانی به اقشار ضعیف همواره پیشگام بوده است

سرهنگ جعفری در ادامه افزود: بسیج در حوادث بزرگی همچون‌ فتنه ، فتنه گران و‌ دشمنان ایستادگی نموده و از مرز های کشور دفاع می کند.

وی اخلاق مداری، تقوا، بصیرت مردم داری و مردم محوری روحیه شهادت طلبی را از شاخص های مهم بسیج دانست و اظهار داشت: این نهاد مردمی همواره به دنبال دفاع از انقلاب و بی ادعا بوده است.

وی با بیان اینکه چهل و‌ چهارمین سالگردبسیج با شعار، بسیج امید ملت ایران آغاز می شود ، افزود: سپاه ناحیه فومن با ۵۴ برنامه اصلی و بیش از ۲۰۰ برنامه جانبی در سراسر شهرستان به استقبال بزرگداشت این ایام می رود.

سرهنگ جعفری با تاکید بر اینکه اولین روز از هفته بسیح با شعار بسیج، جهاد، خدمت و سازندگی آغاز می شود، گفت: پویش نذر خون، اردوهای دانش آموزی، جشنواره های بومی و محلی، مسابقه کتابخوانی از برنامه های ویژه اولین روز از هفته بسیج خواهد بود.

هوی به برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: اعزام کاروان راهیان نور، نشست خاطره گویی، نشست سواد رسانه ای ، نمایشگاه عکس، ویزیت های پزشکی رایگان از دیگر برنامه های این هفته است،

فرمانده سپاه ناحیه فومن از برگزاری همایش سه هزار نفری بسیجان فومنی در ورزشگاه آزادی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در پنجمین روز از هفته بسیج نمایش اقتدار سه هزار نفری بسیجان شهرستان فومن در ورزشگاه ازادی این شهرستان برگزار می شود