بسته پیشنهادی رفع مشکلات واحدهای اقتصادی رشت تدوین می شود
بسته پیشنهادی رفع مشکلات واحدهای اقتصادی رشت تدوین می شود
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت: جلسات ستاد رفع موانع تولید با همین هدف به دنبال شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی و استفاده کامل از ظرفیت آنها در راستای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی می باشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان رشت از تدوین بسته پیشنهادی در راستای رفع مشکلات واحدهای اقتصادی راکد این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان رشت  با موضوع بررسی محورهای هفتگانه توسعه و وضعیت بنگاه های اقتصادی شهرستان به ریاست معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد.

سیده زهرا  میراعلمی در این جلسه با تاکید بر لزوم شناسایی واحدهای راکد و تدوین راهبردهای احیاء آنها اظهار داشت: در همین راستا در ستاد رفع موانع تولید در نظرداریم تا یک بسته پیشنهادی جهت رفع مشکلات این واحدها و فعالسازی آنها  تهیه و اجرایی نماییم.

معاون برنامه ریزی و توسعه  فرمانداری رشت با بیان اینکه بهبود وضع اشتغال جامعه و رونق تولید از برنامه های محوری دولت تدبیر و امید محسوب می شود، افزود: جلسات ستاد رفع موانع تولید با همین هدف به دنبال شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی و استفاده کامل از ظرفیت آنها در راستای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی می باشد.

وی با اشاره به برنامه بازدید مسئولان کشوری از مشکلات برخی واحدهای اقتصادی شهرستان رشت در آینده ای نزدیک، گفت: با توجه به بررسی های به عمل آمده،واحدهای اقتصادی فعال و راکد شهرستان احصاء گردیده و در نظر است در جریان این بازدید ها به مشکلات این واحدها  از نزدیک رسیدگی شود.