برگزاری همایش مدیران برتر ویژه مراکز فروش و خدمت همراه اول منطقه گیلان
برگزاری همایش مدیران برتر ویژه مراکز فروش و خدمت همراه اول منطقه گیلان
همایش مدیران برتر ویژه مراکز فروش و خدمت همراه اول و تقدیر از دفاتر همراه اول برتر استان گیلان برگزار شد.

گیرا آنلاین– به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان، با حضور مهندس حسنی مدیر مخابرات منطقه گیلان و جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان این مجموعه از دفاتر همراه اول برتر استان تقدیر به عمل آمد .
مهندس یداله حسنی در این همایش ضمن تقدیر از تلاشهای همکاران حوزه امور مشترکین و دفاتر خدماتی گفت: رضایت مشتریان از خدمات همراه اول در سطح استان حاصل تلاشهای همکاران بخش فنی و مشتری مداری همکاران شاغل در حوزه امور مشترکین و دفاتر خدماتی بوده و آمارها و شاخص های موجود خود گویای این واقعیت است.
وی افزود: این موفقیت ها همه و همه مرهون تلاشهای همکاران است و ادامه ی این موفقیت ها مستلزم تلاش هر چه بیشتر امور مشترکین و دفاتر خدماتی است.
دکتر گشتاسب خدابخش معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه گیلان هم از فعالیت های بازاریابی و فروش در حوزه سیار سخن گفت و با بیان عملکرد مسئولان استان و جایگاه کنونی تلفن همراه در گیلان، خاطر نشان کرد: ضریب نفوذ بازار و رضایت مشتریان در این حوزه افزایش یافته و استقبال خوبی از طرح های مختلف همراه اول توسط مشترکان تلفن همراه گردیده است.
گفتنی است در این همایش مدیران ارتباطات سیار و شرکت مخابرات ایران و شرکت ناک نیز حضور داشتند.
بر اساس این گزارش؛ آقایان مهندس قبادیان و دکتر کلیج و مهندس نیرومند نیز در این همایش سخنرانی و مسائل فنی و آموزشی و قوانین و دستورالعمل های جدید را بیان نمودند.
شایان ذکر است این همایش با تجلیل از ۱۲ دفتر پیشخوان برتر استان پایان یافت‌.