برگزاری مسابقات ۴ رشته ورزشی فیزیک،فیزیک کلاسیک،بادی کلاسیک و بادی بیلدینگ در رشت
برگزاری مسابقات ۴ رشته ورزشی فیزیک،فیزیک کلاسیک،بادی کلاسیک و بادی بیلدینگ در رشت
.

گیرا آنلاین– وزنكشى مسابقات در تاريخ ٢٧ دى ماه ١٤٠٢ راس ساعت ٩ صبح با حضور دوران و اعضاى اجرايى شهرستان رشت در مجموعه ورزشى يادگار امام آغاز گرديد، در طول وزنكشى مسابقات رياست هييت شهرستان رشت و هييت همراه براى نظارت بر كيفيت و ارتباط مستقيم با شركت كنندگان در سالن وزنكشى مسابقات واقع در سالن يادگار امام شهرستان رشت حضور داشتند ، اين مسابقات با استقبال كم نظير ورزشكاران و باشگاه هاى ورزشى شهرستان رشت با حضور ٦٤ باشگاه ورزشى و نزديك به ٣٠٠ شركت كننده ركورد جديدى در تاريخ برگزارى مسابقات در سطح باشگاههاى شهرستان رشت ار نظر تعداد رقم زد.
مسابقات در روز هاى ٢٨ و ٢٩ دى ماه در سالن سردار شهيد قاسم سليمانى اتشنشانى رشت در ميدان انتظام با حضور خيل وسيع تماشاچى و مسئولين لشگرى و كشورى و استانى با شكوه هرچه تمام تر برگزار گرديد . لازم به توضيح است كه اين مسابقات در چهار رشته ورزشى فيزيك، فيزيك كلاسيك، بادى كلاسيك و بادى بيلدينگ در رده هاى سنى جوانان و بزرگسالان و پيشكسوتان برگزار شد كه در پايان اين رقابتها اين نتايج تيمى بدست آمد
در دسته فيزيك
باشگاه اكسير با ٦١ امتياز اول
باشگاه ونداد با ٢٨ امتياز دوم
باشگاه آكو با ٢٨ امتياز ( تعداد مدال طلا كمتر) سوم
در دسته فيزيك كلاسيك
باشگاه اوتانا پرو با ٤٨ امتياز اول
باشگاه دكتر محمد ذات پرور با ٢٨ امتياز دوم
باشگاه شايان با ١٨ امتياز سوم
در دسته بادى كلاسيك
باشگاه ايران با ٥١ امتياز اول
باشگاه آرس با ٢٨ امتياز دوم
باشگاه اوتانا پرو با ١٧ امتياز سوم در دسته بادى بيلدينگ
باشگاه اوتانا پرو با ٣٥ امتياز اول
باشگاه آكو با ٣٢امتياز دوم
باشگاه فيتنس پلاس با ٣٠ امتياز سوم
در پايان رقابتها به كليه قهرمانان اول تا سوم حكم و مدال قهرمانى و به تيمهاى قهرمان حكم و كاپ قهرمانى اهدا گرديد . مسابقه قهرمان قهرمانان ( اور آل)در پايان هر دسته ورزشى انجام شد و به اورال ان دسته جايزه نقدى حكم و مدال مجدد اهدا شد .