برگزاری مراسم وداع با پیکر شهید گمنام در دادگستری کل استان
برگزاری مراسم وداع با پیکر شهید گمنام در دادگستری کل استان
مراسم وداع با پیکر شهید گمنام دفاع مقدس و قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی با حضور مسئولان قضایی استان، قضات و کارکنان دادگستری کل گیلان صبح امروز برگزار شد

گیرا آنلاین_به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، مراسم وداع با پیکر شهید گمنام دفاع مقدس و قرائت زیارت عاشورا با حضور مسئولان قضایی استان و قضات و کارکنان دادگستری کل صبح امروز برگزار شد.

سرهنگ حبیبی مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گیلان در این مراسم با گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: در اوایل انقلاب شخصیت های ارزشمند انقلابی فراوانی توسط دشمنان ترور  شدند که شهید بهشتی یکی از این چهره های خدوم و گرانبها بود.

وی ماهیت انقلاب اسلامی را دلیل دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران عنوان نمود و افزود: علی رغم تمام شرارت ها و دشمنی ها، ایران اسلامی در جنگ تحمیلی که جنگ همه ابرقدرت ها علیه ایران بود به پیروزی رسید.

حبیبی با اشاره به بیداری اسلامی که امروزه در جای جای جهان به وجود آمده تصریح کرد: این بیداری اسلامی به برکت خون شهیدان که تندیس های شجاعت و فداکاری اند در سرتاسر جهان ایجاد شده است.

وی  در پایان خاطر نشان کرد: ما هر زمان که با فرهنگ ایثار و شهادت و با اعتماد به نفس و با شعار “ما می توانیم” وارد شدیم به قله های سرافرازی و سربلندی صعود کردیم.

در ادامه این مراسم علیرضا مهدی پور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان نیز با تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و معمار دستگاه قضایی شهید بهشتی اظهار داشت: قضات و کارکنان دادگستری استان امروز در مراسم وداع با شهید گمنام دفاع مقدس، با آرمان های امام راحل(ره) و شهیدان گلگون کفن این سرزمین تجدید میثاق نموده و با استمداد از روح بلند و ملکوتی این شهید گمنام، توفیق خدمت مخلصانه و رضایت پروردگار را طلب نمودند.