برگزاری جلسه هماهنگی گذر موفق از پیك بار تابستان ۱۴۰۱
برگزاری جلسه هماهنگی گذر موفق از پیك بار تابستان ۱۴۰۱
انتظار از مجموعه مدیران و کارکنان شرکت توزیع برق گیلان آمادگی صد در صدی برای تابستان سالجاری و رفع نقاط قابل بهبود برای تامین برق پایدار است.
گیرا آنلاین- محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق گیلان از برگزاری جلسه هماهنگی برای میزبانی نشست هم اندیشی گذر موفق از پیک بار تابستان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت توزیع برق استان گیلان میزبان جلسه مذکور خواهد بود و این نشست با حضور آرش کردی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر، محمد اله داد معاون هماهنگی توزیع و مسعود صادقی مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر برگزار خواهد شد.
مهدیزاده گفت: سید محمد مهدی پیغمبر زاده دبیر کارگروه مدیریت تقاضا و مصرف وزارت نیرو و مدیران عامل و جمعی از معاونین شرکت های توزیع برق قزوین، زنجان، مازندران و غرب مازندران در نشست هم اندیشی گذر موفق از پیک بار تابستان حاضر خواهند بود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان تصریح کرد: باتوجه وضعیت اضطراری صنعت برق در سال گذشته و ناترازی شدید بین تولید و مصرف، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر بر آمادگی کامل صنعت برق کشور و تابستان بدون خاموشی در تابستان ۱۴۰۱  تاکید جدی دارند.
وی افزود: انتظار از مجموعه مدیران و کارکنان شرکت توزیع برق گیلان آمادگی صد در صدی برای تابستان سالجاری و رفع نقاط قابل بهبود برای تامین برق پایدار است.
گفتنی است با توجه به میزبانی توزیع برق گیلان و همچنین لزوم ارائه عملکرد از سوی شرکت های حاضر در این نشست، جلسه ای باحضور مدیرعامل، معاونین و مدیران توزیع برق گیلان برگزار شد و اطلاعات و عملکرد قابل ارائه این شرکت مورد بررسی و جمع بندی قرار گرفت و بر میزبانی مناسب در این نشست تاکید شد.