برگزاری جلسه تجاری و پایش فنی در مخابرات منطقه گیلان
برگزاری جلسه تجاری و پایش فنی در مخابرات منطقه گیلان
جلسه هم اندیشی مدیران و معاونین و روسای کمیته بازاریابی و تجاری به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه های اجرایی Ftth در سطح استان برگزار شد.

گیرا آنلاین– ابتدای جلسه علیرضا پارسائی مدیریت مخابرات منطقه ضمن تاکید بر جدیت در جاری سازی رویکردها بر اساس برنامه های پیشنهادی سال ۱۴۰۰ گفت : با اجرا واتصال فیبر نوری برای مجتمع های بزرگ مسکونی و تجاری ، بسیاری از مشتریان ساکن در مجتمع ها ، می توانند با بهره مندی از زیرساخت های موجود ارتباطی و با کیفیت بالا از سرویسهای ارتباطی متنوع استفاده کنند .
وی در این نشست با تاکید بر تلاش حداکثری ، تصریح کرد : برای توسعه بازار و ارتقاء منطقه می بایست از طرح‌های خلاقانه با توجه به نیاز مخاطبین استفاده کرد که نیازمند یک برنامه بازاریابی عملیاتی مدون و پویاست . وی کنترل و پیشرفت برنامه های جاری و در دست اقدام ، نظارت موثر و مستمر بر عملکرد پیمانکاران را امری ضروری دانست و گفت : مخابرات منطقه گیلان باید بر عملکرد و فعالیت ها پیمانکاران نظارت بیشتری را داشته باشد .
در ادامه معاونین و مدیران حاضر در جلسه ، عملکرد مراکز و ادارات را به تفکیک نوع فعالیت ، پیشبرد اهداف و عملکرد ، با توجه به پتانسیل های مراکز مورد تحلیل و بررسی قرار دادند .