گیرا آنلاین_ مدیر کل پست گیلان با بیان افزایش ضریب تاثیر خدمات پستی و نقش بی بدیل پست در زندگی روزمره مردم ؛ برگزاری چنین رویدادی راکه به ابتکار شرکت ملی پست انجام خواهد شد مهم و ضروری برشمرد و افزود : جدیدترین فناوری ها، دستاوردها و خدمات زنجیره تامین در صنعت پست با رویکرد تحول دیجیتال و هوشمند سازی در نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست به نمایش گذاشته خواهد شد .
وی همچنین حضور موثر دانش بنیان ها در اکوسیستم پست کشور و ایجاد زمینه ی ارتقا، تسهیل وتسریع خدمات پستی را از دیگر رویکردهای مهم نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست دانست و اظهار داشت : همه شرکت ها علی الخصوص شرکت های دانش بنیان فعال استان در حوزه های فناورانه ؛ پیمانکاران و شرکت هایی که سابقه فعالیت و همکاری با پست گیلان را دارند می توانند با رعایت الزامات تعیین شده در این نمایشگاه شرکت نمایند
وی از اختصاص غرفه رایگان به شرکت ها برای ارائه معرفی ایده ها و محصولات مرتبط با صنعت پست خبر داد.
برگزاری اولین نمایشگاه صنعت پست ؛ تجارت الکترونیک ؛ لجستیک هوشمند و صنایع وابسته
برچسب ها
این مطلب بدون برچسب می باشد.
طی حکمی از سوی سید مجید حلاج زاده؛ یک گیلانی مدیر روابط عمومی مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور شد
یک گیلانی مدیر روابط عمومی مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور شد
رشید ره،بهعنوان مدیر روابط عمومی مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور منصوب شد.
بهروزرسانی کارخانه کود آلی و فعالسازی سه فاز عملیاتی به صورت دوشیفته/ نگاه متفاوت مدیریت شهری رشت به مطالبات شهروندان
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر پیشرفتهای ملموس در پروژههای زیرساختی و مدیریت پسماند طی سه سال اخیر گفت: در سه سال اخیر با بهروزرسانی کارخانه کود آلی و فعالسازی سه فاز عملیاتی به صورت دوشیفته، تحول مثبتی در این حوزه رخ داده که نتیجه تعامل و پیگیری مستمر اعضای شورا و مجموعه شهرداری است.
انتقاد دکترکارگرنیارئیس شورای اسلامی شهررشت ازنحوه برخوردمتفاوت شهرداری باشهروندان ودستگاههای دولتی پیرامون اجرای حفاری ها/تسریع دررفع مشکلات بیمه ای پرسنل شهرداری رشت/موافقت شورابا تمدیدلایحه دریافت عوارض مربوط به صدور پروانه براساس تعرفه سال۱۴۰۴
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از عدم دریافت هزینه حفاری از دستگاه های حفار توسط شهرداری رشت گفت: شهرداری از شهروندان در ازای دریافت ۲ الی ۳ متر حفاری هزینه را نقدا دریافت می کند اما از دستگاه هایی همچون آب و برق و گاز و مخابرات که بیشترین حفاری های سطح شهر را انجام می دهند سالهاست که شهرداری هیچ هزینه ای دریافت نکرده و این مطالبات به حال خود رها شده است
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.




