برپایی میز خدمت جهادی جهت حل مشکلات زیرساختی مجتمع مسکن مهر رشت
برپایی میز خدمت جهادی جهت حل مشکلات زیرساختی مجتمع مسکن مهر رشت
نشست هم اندیشی با هدف رفع مشکلات زیرساختی مسکن مهر رشت به میزبانی سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان ، با حضور نمایندگان ساکنین مسکن مهر رشت و مدیران کل استان برگزار شد .

گیرا آنلاین- میز خدمت جهادی با موضوع حل مشکلات زیرساختی مسکن مهر رشت در سالن اجتماعات بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان برگزار شد.
به گفته سرهنگ عباس حسینی ، حل مشکلات مسکن مهر رشت به یکی از مهمترین مطالبات ساکنین آن تبدیل شده و آنان هنوز در انتظار تعیین تکلیف مالکیت و افزایش ظرفیتهای زیرساختی و توسعه امکانات موجود هستند .
وی همچنین گفت : از آنجائیکه بزرگترین رسالت سازمان بسیج کارمندان ، نهادینه کردن فرهنگ خدمت رسانی بی منت در دستگاه‌ها و ادارات است ، در این راستا جهت حل معضلات مسکن مهر رشت تمامی ادارات و نهادها می بایست پای کار بوده و از همه ظرفیت های قانونی خود استفاده کنند.
وی در ادامه گفت: هدف از این نشست برگزاری میز خدمت در مسکن مهر رشت بوده که با توجه به شیوع بیماری کرونا تصمیم بر ان شد سه نماینده از تعاونی مسکن مهر در این جلسه شرکت و مطالبات خود را با مدیران کل مربوطه در میان بگذارند .
در این نشست یکی از اعضای تعاونی مسکن مهر رشت گفت : تا زمانی که مشکلات موجود برطرف نشود دغدغه این افراد و خانوارهای ساکن رفع نمی شود و وجود این موانع در مسکن مهر رشت سبب شده تا اعتماد اعضای تعاونی نسبت به هیئت رئیسه کمرنگ شود و برگزاری میز خدمتهایی مانند آنچه که امروز در ستاد بسیج اقشاراتفاق افتاد، می تواند راهگشای حل مشکلات موجود باشد .
در پایان علیرضا پارسائی مدیر مخابرات منطقه گیلان ضمن ارائه گزارش در خصوص وضعیت پیشرفت زیر ساختهای مخابراتی در پروژه های مسکن مهر رشت گفت : ارائه تلفن ثابت ، همراه و اینترنت وهمچنین ایجاد ارتباط مناسب با متقاضیان جهت سهولت در ثبت نام (تلفن ثابت و همراه و اینترنت) در دستور کار ویژه قرار دارد .