برپایی موکب سلامت در صومعه سرا
برپایی موکب سلامت در صومعه سرا
همزمان با ایام عاشورای حسینی، برای دومین سال متوالی «موکب سلامت» در صومعه سرا برپا شد .
گیرا آنلاین_ به گزارش خبرنگار لیجار از صومعه سرا؛ این موکب با رویکردی نوین و ارائه خدمات متفاوت، شیوه ی جدیدی را متناسب با شرایط کرونایی جامعه و نیازهای روز عزاداران حسینی ایجاد کرده است .

مجید حقیقت شناس مدیر این موکب اظهار داشت :این موکب با همت جمعی از خیّرین و همراهی خالصانه جوانان منطقه راه اندازی شده و خدمات متفاوتی را به عزاداران سیدالشهدا ارائه می‌دهد.

حقیقت شناس، استقبال مردم و عاشقان حسینی از شیوه های نوین خدمات دهی در این موکب را زایدالوصف توصیف کرد و گفت:توزیع ۴ تا ۵ هزار ماسک رایگان در هر شب، پایگاه تب سنجی ، فشار خون و ضد عفونی کردن و انجام مشاوره پزشکی ، پشت نویسی و شیشه نویسی خودروی های عبوری ، اهدای سربند ، سی دی ، پرچم و سایر اقلام تبلیغاتی مرتبط با محرم و عاشورا ، تنها بخشی از فعالیت های این موکب در دهه اول محرم به شمار میرود .

وی تصریح کرد:فعالیت این موکب تنها به مراجعه کنندگان محدود نبوده و حتی برخی از شهرها و روستاهای اطراف و تعداد زیادی از هییت های منطقه هم از خدمات بهداشتی این موکب از جمله اهدای ماسک و اقلام تبلیغاتی بهره مند هستند .

لازم به ذکر است این موکب از ابتدای ماه محرم به مدت ده شب در میدان ورودی شهر صومعه سرا واقع در استان گیلان، به خدمات رسانی برای عزاداران سالار شهیدان مشغول است .