برنامه‌ای برای ثبت‌نام جهت ورود به انتخابات شورای شهر ندارم
برنامه‌ای برای ثبت‌نام جهت ورود به انتخابات شورای شهر ندارم
♦ نمایندگان مردم در هر جایگاهی باید بتوانند حافظ منافع مردم باشند

گیرا آنلاین– یکصد و نودمین جلسه شورای اسلامی رشت ظهر امروز چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه ضمن تبریک مبعث حضرت رسول‌اکرم(ص) اظهار داشت: ثبت‌نام دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز آغاز شده است.

رمضانپور نرگسی با اشاره به انتخابات شورای شهر رشت خاطرنشان کرد: برنامه‌ای برای ثبت‌نام جهت ورود به انتخابات شورای شهر ندارم در همین راستا از تمام مردم بابت کاستی‌ها حلالیت می‌طلبم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت ضمن ابراز امیدواری از مشارکت حداکثری در انتخابات ابراز داشت: نمایندگان مردم در هر جایگاهی باید بتوانند حافظ منافع مردم باشند و نگاه‌های سیاسی نباید در خدمت آنان اثر داشته باشد.

احمد رمضانپور نرگسی با اشاره به برخی مولفه‌ها و شاخصه‌های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و شورای شهر و روستا گفت: تعهد، تخصص، خضوع و خشوع در برابر خواسته‌های مردم از جمله مولفه‌های مدنظر است و حتی صحبت‌های تلخ و تند مردم نیز باید موردتوجه نمایندگان باشد.

وی از برگزاری نشست‌های متعدد پیرامون شیوه‌نامه ساخت و ساز در زمین‌های نسقی رشت خبر داد و افزود: هزار میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان برای بودجه ۱۴۰۰ شهرداری رشت پیشنهاد داده شد که ۵۶۳ میلیارد تومان سهم بودجه جاری و ۶۷۷ میلیارد تومان سهم بودجه عمرانی در نظر گرفته‌ شد.

اعضای شورا در پایان با کلیات بودجه پیشنهادی شهرداری رشت موافقت کردند.