برقی ها اول و دوم شدند
برقی ها اول و دوم شدند
در مسابقات فوتبال(گل کوچک) بسیج دستگاههای اجرایی استان گیلان گرامیداشت هفته دولت و هفته دفاع مقدس ، برقی ها قهرمانی ونایب قهرمانی را به خود اختصاص دادند.
به گزارش گیرا آنلاین به نقل از خط گیلان ، مسابقات فوتبال (گل کوچک) بسیج دستگاههای اجرایی استان گیلان گرامیداشت هفته دولت و هفته دفاع مقدس به میزبانی شرکت برق منطقه ای گیلان از روز یکشنبه ۷ شهریور ماه ۱۴۰۲آغاز شده بود سرانجام با قهرمانی ونایب قهرمانی برقی ها (توزیع نیروی برق  و برق منطقه ای گیلان ) به کار خود پایان داد.

گزارش خبرنگار خط گیلان حاکی است ؛ این مسابقات با شرکت  ۱۲ تیم از دستگاههای اجرایی گیلان برگزار شد که در دور مقدماتی، تیم ها به ۴ گروه سه تیمی تقسیم شدند.

در مرحله گروهی مسابقات، شاهد برگزاری ۱۲ مسابقه بین تیمها بودیم که با اتمام مرحله گروهی، از هر گروه ۲ تیم ( تیمهای اول و دوم هر گروه ) به مرحله دوم گروهی صعود کردند.

در مرحله حذفی نیز ۴ مسابقه برگزار شد که از ۸ تیم حاضر در این مرحله، ۴ تیم یعنی تیمهای: آموزش و پرورش، شرکت برق منطقه ای(الف)، شرکت برق منطقه ای(ب) و شرکت توزیع نیروی برق گیلان به نیمه نهایی صعود کردند.

 اختتامیه مسابقات فوتبال گل کوچک بسیج دستگاههای اجرایی استان گیلان گرامیداشت هفته دولت و هفته دفاع مقدس به میزبانی شرکت برق منطقه ای گیلان در رده بندی برق منطقه ای ب با نتیجه ۹بر ۰ آموزش و پرورش را شکست داد ودر جای سوم قرار گرفت.

در فینال این مسابقات دو تیم برق منطقه ای الف و شرکت توزیع نیروی برق گیلان  به مصاف هم رفتندکه در وقت قانونی با نتیجه ۱ بر۱ کار به ضربات پنالتی کشید که شرکت توزیع نیروی برق با نتیج ۳ بر ۲ در ضربات پنالتی برنده شد.

بدین ترتیب:شرکت توزیع نیروی برق گیلان مقام اول.شرکت برق منطقه ای الف مقام دوم.شرکت برق منطقه ای ب مقام سوم.

بازیکن اخلاق: محمد مشکین دوست از برق منطقه ای

آقای گل: سید رضا پورنیک از برق منطقه ای با ۱۱ گل زده

کمیته برگزاری: مقدادی(رئیس انجمن فوتبال برق منطقه ای گیلان) سهلانی نوروزی والی  

گفتنی است در آیین اختتامیه سرپرستان تیم های شرکت کننده از تلاش های کمیته برگزاری تشکر وقدردانی کردند.