بررسی وضعیت ارتباطی و مخابراتی شهرستان آستانه اشرفیه
بررسی وضعیت ارتباطی و مخابراتی شهرستان آستانه اشرفیه
دکتر رضائی فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه ، از زحمات علیرضا پور نوروز ریاست مخابرات آستانه اشرفیه بابت ارائه خدمت به مردم شریف شهرستان آستانه اشرفیه ، تقدیر و تشکر نمود.

گیرا آنلاین-در این دیدار علیرضا پارسائی گزارشی از عملکرد مخابرات استان در سال گذشته و همچنین برنامه های آتی ، ارائه نمود . ایشان با اشاره به معضل سرقت های کابل و تجهیزات مخابراتی در ماه های گذشته و مشکلات فراوانی که در این مورد اتفاق افتاده اظهار داشت :گزارش های سرقت طی جلسه ای به نیروی انتظامی ، شوراها و دهیاری ها اعلام گردیده است .
وی در ادامه پایش تصویری هوشمند سازی شهر و توسعه شبکه فیبر نوری در مناطق مختلف استان را ، یکی از اهداف مهم مخابرات منطقه گیلان دانست و تاکید نمود : با توجه به اقدامات انجام شده و پروژه های در دست اجرا ، در برخی از مناطق می توان از مزایای فیبر نوری بهره مند شد .

دکتر رضائی فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه ، ضمن اعلام رضایت از عملکرد مجموعه مخابرات منطقه گیلان در راستای توسعه و خدمات رسانی ، از زحمات علیرضا پور نوروز ریاست مخابرات آستانه اشرفیه بابت ارائه خدمت به مردم شریف شهرستان آستانه اشرفیه ، تقدیر و تشکر نمود.