برخورد قاطع با گران فروشان و کم فروشان در بازار عیدانه گیلان/ کمیسیون نظارت با افزایش نرخ قالیشویی،خشکشویی و پنچرگیری ها مخالفت کرد
برخورد قاطع با گران فروشان و کم فروشان در بازار عیدانه گیلان/ کمیسیون نظارت با افزایش نرخ قالیشویی،خشکشویی و پنچرگیری ها مخالفت کرد
 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان گفت: قاطعانه با هر نوع تخلف به ویژه گرانفروشی و کم فروشی در بازار عیدانه برخورد گردد.

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان تیمور پورحیدری در پانزدهمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان اظهار داشت: کلیه ظرفیت ها و امکانات برای کنترل نظارت بازار و برخورد با اخلالگران بازار بسیج می شوند.

وی با تاکید بر لزوم تعادل بازار و نظارت گسترده و چندجانبه تصریح کرد: بازاریان و کسبه همواره با مردم همراه و همدل بوده‌اند و در این شرایط دشوار اقتصادی نیز شرایط معیشتی مردم را درک نموده و اجناس را در آستانه فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان با تخفیف ویژه عرضه نمایند.

رئیس کمیسیون نظارت مرکز استان اولویت نخست را رصد و نظارت میدانی بر اقلام اساسی دانست و گفت: متاسفانه برخی افراد سودجو همه چیز را به پای افزایش قیمت دلار می گذارند و از فضای روانی ناشی از آن سوء استفاده می‌کنند که قطعاً در این ایام پیش رو با برخورد ضربتی و قاطع نهادهای نظارتی در قالب گشت مشترک مواجه خواهند شد.

به گفته دکتر پورحیدری ۳۰ تیم و اکیپ بازرسی فقط در شهرستان رشت تشکیل شده و سایر شهرستانها هم برنامه گشت مشترک بین شهرستانی دارند که شبانه روز پاسخگوی شکایات تلفنی سامانه ۱۲۴ هستند و به صورت میدانی و گسترده در بازار حضور خواهند داشت.

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه با درخواست افزایش نرخ خدمات اتحادیه های قالیشویی، خشکشویی و پنچرگیری مخالفت گردید گفت: با توجه به فضای حاکم بر بازار و در راستای کاهش فشار بر مردم با تصویب هرگونه افزایش نرخ در کمیسیون نظارت استان مخالف هستیم و هیچ درخواست افزایش نرخی را نمی‌پذیریم.