برخورد سواری پژو ۴۰۵ با تریلی در آزاد راه رشت به قزوین، ۶ مصدوم بر جای گذاشت
برخورد سواری پژو ۴۰۵ با تریلی در آزاد راه رشت به قزوین، ۶ مصدوم بر جای گذاشت
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه، با دستور رئیس هلال احمر رشت، یک تیم از پایگاه سراوان و یک تیم از پایگاه امداد و نجات فومن با دو دستگاه خودروی آمبولانس و یک خودروی ست نجات به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

گیرا آنلاین-به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی به مصدومین حادثه برخورد سواری پژو ۴۰۵ به تریلی در محور آزادراه رشت به قزوین خبر داد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام این خبر گفت: شب گذشته مورخ ۱۹ تیر ماه ساعت ۱۹:۱۱ دقیقه گزارشی مبنی بر برخورد سواری پژو ۴۰۵ به تریلی در محور آزادراه رشت به قزوین به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.

غلامی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه، با دستور رئیس هلال احمر رشت، یک تیم از پایگاه سراوان و یک تیم از پایگاه امداد و نجات فومن با دو دستگاه خودروی آمبولانس و یک خودروی ست نجات به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار کرد: یکی از مصدومین این حادثه که نوجوان پسر ۱۱ ساله بوده است توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر درمان سرپایی شد.

سیاوش غلامی در انتها افزود: مردم برای گزارش حوادث می توانند به شبانه روزی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر تماس بگیرند.