برای رفع کامل مشکلات زباله در سراوان نیازمند تداوم همراهی دولت و استاندار گیلان هستیم
برای رفع کامل مشکلات زباله در سراوان نیازمند تداوم همراهی دولت و استاندار گیلان هستیم
در دیدار با استاندار گیلان مطرح شد : برای رفع کامل مشکلات زباله در سراوان نیازمند تداوم همراهی دولت و استاندار گیلان هستیم و اگر تا کنون همراهی و پیگیری های شبانه روزی نماینده عالی دولت در گیلان نبود شاید هنوز هم سراوان در همان وضعیت پیشین قرار داشت.

گیرا آنلاین_ دیدار اعضای شورای اسلامی شهر رشت بهمراه سرپرست شهرداری رشت و شهردار منتخب رشت با حضور دکتر سید شمس شفیعی ، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی با استاندار گیلان برگزار شد.

در دیدار استاندار گیلان ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد : در ابتدا از حمایت ها و همراهی استاندار گیلان پیرامون رفع مشکلات پسماند در سراوان تشکر می کنیم .

وی با بیان اینکه سالها در سراوان شاهد کم کاری ،ترک فعل و قصور بودیم افزود: با نگاه حمایتی دولت و استاندار گیلان به عنوان نماینده عالی دولت در استان ، اقدامات خوبی طی چند ماهه اخیر در سراوان انجام شده است که موجبات دلگرمی ساکنین این منطقه شده است.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر رشت با ارائه پیشنهاد هایی خواستار حمایت های ویژه استاندار در بخش های عمرانی ، بودجه ای ، فرهنگی و محیط زیستی شدند.