برای اعتلا و پیشرفت ورزش استان نیازمند ، اتحاد ، همدلی و همفکری هستیم
برای اعتلا و پیشرفت ورزش استان نیازمند ، اتحاد ، همدلی و همفکری هستیم
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان

گیرا آنلاین_ جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان جشن نیمه شعبان و ضیافت پایان سال هیات انجمن های ورزش‌های رزمي گیلان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت : امنیت و آرامشی که هم اکنون داریم مرهون جانفشانی های شهدا و ایثارگران است و همواره باید یاد و نام این عزیزان را گرامی بداریم.
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به شرایط ورزش گیلان مطرح کرد : برای اعتلا و پیشرفت ورزش استان نیازمند اتحاد ، همدلی و همفکری هستیم و همگی باید تلاش کنیم تا با انسجام ورزش استان را ارتقاء دهیم .
وی با بیان اینکه باید از پرداختن به حاشیه ها در ورزش استان اجتناب کرد ،گفت : به روسای ادارات ورزش شهرستان‌ها و روسای هیات های ورزشی تاکید می کنم که اجازه ندهند که حاشیه بر ورزش و حوزه فعالیت آنها حاکم شود و اگر برنامه ریزی ها را اصل و اساس قرار ندهیم نمی توانیم به توفیقی برسیم و باید ورزش استان گیلان را به جایگاهی که مد نظر است ارتقاء بخشیم.

آرمان خاطر نشان کرد: گیلان مهد استعدادهای فراوانی است اگر چه در بحث زیر ساخت ها محدودیت ها و کمبودهایی داریم اما استان گیلان استعدادهای فراوانی در ورزش در روستاها و شهرهای مختلف استان دارد و اگر تمرکز فعالیت هایمان در رشته های مختلف برای کشف استعدادها در سنین نوجوانان و جوانان باشد ،حرفهای زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
وی گفت : باید تمرکز بر آموزش های رده های سنی پایه قرار گیرد و اگر از آنها غفلت کنیم به شکوفایی در ورزش آینده استان نخواهیم رسید.

آرمان در پایان تاکید کرد : تعامل و هم افزایی در ورزش استان رمز اعتلای این حوزه خواهد بود.