برای اتمام پروژه‌های عمرانی دانشگاه «سه‌شیفته» کار کنید
برای اتمام پروژه‌های عمرانی دانشگاه «سه‌شیفته» کار کنید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست شورای فنی دانشگاه از مجریان و ناظران خواست با توجه به جذب منابع مکفی برای اتمام پروژه‌های فنی و عمرانی، در سه نوبت‌کار کنند.

گیرا آنلاین– به گزارش پایگاه اطلاع‌ رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، صبح امروز نشست شورای فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان جهت بررسی روند اجرای چند پروژه عمرانی کلان حوزه سلامت گیلان در سالن اجلاس معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر ارسلان سالاری –رئیس دانشگاه، معاونین و مدیران ستادی این دانشگاه برگزار شد.

دکتر سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به تأمین منابع  لازم برای اجرای پروژه‌های فنی، اظهار کرد: مقدمات لازمه برای تامین منابع مالی جهت اجرای پروژه‌ها در سال ۱۴۰۰ انجام گرفته و جای نگرانی از این بابت وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه برخلاف گذشته منابع برای اجرای پروژه‌های عمرانی پروژه‌های بهداشت و درمان در گیلان تخصیص‌ می یابد، افزود: مجریان و ناظران عالی نباید نگران منابع مالی باشند بلکه تنها درخواست ما از آن‌ها کار سه شیفته برای اتمام پروژه‌های عمرانی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه فرایند اجرای پروژه‌ها باید دارای روزشمار باشند، گفت: تاریخ اجرا و اتمام تمامی پروژه‌های عمرانی دانشگاه ازجمله در بندرانزلی، صومعه‌سرا و کلینیک‌های ویژه در رشت باید به‌صورت مدون مشخص و قابل رصد باشد.

دکتر سالاری همچنین در این نشست بر ضرورت اتمام بررسی‌های کارشناسانه و نهایی شدن تمهیدات لازم برای خرید یک دستگاه خوابگاه دانشجویان تأکید کرد.