بدهی های بیمه ای آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت به تامین اجتماعی گیلان تعیین تکلیف گردیده است
بدهی های بیمه ای آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت به تامین اجتماعی گیلان تعیین تکلیف گردیده است

گیرا آنلاین-به همت مدیرعامل آسایشگاه سالمندان و معلولین و با همکاری و مساعدت ویژه تامین اجتماعی گیلان ، بدهی های بیمه ای این مجموعه در دو دهه اخیر ، در سالجاری تعیین تکلیف گردید . علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در حاشیه بازدید از آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت ، در نشستی با […]

گیرا آنلاین-به همت مدیرعامل آسایشگاه سالمندان و معلولین و با همکاری و مساعدت ویژه تامین اجتماعی گیلان ، بدهی های بیمه ای این مجموعه در دو دهه اخیر ، در سالجاری تعیین تکلیف گردید .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در حاشیه بازدید از آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت ، در نشستی با سید علی حسینی مدیرعامل این مجموعه ، خدمت در این عرصه را مقدس و زیباترین جلوه از نوعدوستی دانسته و از همت والای شاغلین در آن که با صبر و شکیبایی و اراده مصمم در این مسیر گام بر میدارند سپاسگزاری و آنرا دارای پاداشی بزرگ در نزد پروردگار برشمرد .

وی در ادامه با قدردانی از رویکرد مدیرعامل این مجموعه ، تعیین تکلیف بدهی های بیمه ای بیست ساله آسایشگاه سالمندان و معلولین در سالجاری را اقدامی ارزشمند و بی نظیر قلمداد نمود که به همت و پیگیری ایشان و مساعدت ویژه تامین اجتماعی در قالب استفاده از بخشودگی جرائم محقق گردید .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان افزود : رقم این بدهی از سال ۱۳۷۹ تا مردادماه سال گذشته به بیش از هفت میلیارد تومان رسیده بود که با حذف جرائم ، پرداخت مبلغ اصل حق بیمه به صورت اقساطی در دستور کار قرار دارد .

علی حسین نژاد یکی دیگر از اقدامات ارزشمند آسایشگاه را در حال حاضر پرداخت مرتب لیست و حق بیمه جاری کارکنان آن که بیش از ۱۸۰ نفر میباشند دانسته و اظهار داشت : همت و تلاش تامین اجتماعی صیانت از حقوق بیمه شدگان و سوابق بیمه ای آنهاست و در این مسیر با توجه به نوع کار این آسایشگاه ، همواره مساعدتهای زیادی از سوی سازمان در این راستا صورت گرفته است .

سید علی حسینی مدیرعامل آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت نیز با بیان اینکه بیش از ۴۵۰ مددجو در این مرکز نگهداری شده و هزینه های درمانی ، توانبخشی و … آنها در هر ماه بالغ بر دو میلیارد تومان میباشد خاطر نشان ساخت : بخش عمده ای از هزینه های آسایشگاه به همت گیلانیان نوعدوست و انسانهای خیر انجام میگیرد و در سالهای گذشته پرداخت حق بیمه کارکنان همیشه یکی از دغدغه های مجموعه بوده که با مساعدتها و همکاری تامین اجتماعی استان همواره این مهم مدیریت گردیده و با کمک ویژه این سازمان در سالجاری توانستیم نسبت به تقسیط اصل بدهی ها اقدام نماییم .