با مشارکت جمعیت هلال احمر و مجمع خیرین گیلان، پویش نذر خدمت در سه محور، معیشت، بهداشت و درمان و کمک به امر آبرسانی (تامین آب شرب سالم) در دهستان پیرکوه دیلمان اجرا شد
با مشارکت جمعیت هلال احمر و مجمع خیرین گیلان، پویش نذر خدمت در سه محور، معیشت، بهداشت و درمان و کمک به امر آبرسانی (تامین آب شرب سالم) در دهستان پیرکوه دیلمان اجرا شد
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان

گیرا آنلاین_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: بی‌تردید رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان و کاستن از گرفتاری‌ها و مشکلات آنان تنها با همیاری و همدلی مسئولین و مردم استانمان و اجرای پویش های این چنینی محقق خواهد شد.

سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از اجرای پویش نذر خدمت در دهستان پیرکوه دیلمان شهرستان سیاهکل خبر داد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان استان گیلان ضمن اشاره به پروژه های این پویش اظهار کرد: پویش نذر خدمت با مشارکت جمعیت هلال احمر و مجمع خیرین استان گیلان در سه محور، توزیع یکصد و چهل بسته معیشتی بین خانوارهای کم برخوردار در ایام قدر، برگزاری کاروان سلامت(ویزیت رایگان) و کمک به امر به آبرسانی در روستای جاران دیلمان صورت گرفت.

در ادامه بهزاد پرستش معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار کرد: با همکاری مجمع خیرین گیلان، یکصد و چهل بسته معیشتی شامل برنج، روغن، چای، قند و شکر، رب، ماکارانی، پنیر، حبوبات و ادویه جات به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال بین افراد کم برخوردار دهستان پیرکوه دیلمان توزیع شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان همچنین به اجرای پروژه آب رسانی در روستای جاران دهستان پیرکوه دیلمان اشاره کرد و گفت: با مشارکت خیرین یک منبع آب ده هزار لیتری و ۴۰۰ متر لوله پلی اتیلن جهت کمک به امر آبرسانی خریداری و با کمک مردم محلی و با نظارت آبفا شهرستان نصب شد.

پرستش ضمن اشاره به برگزاری کاروان سلامت توسط جمعیت هلال احمر در دهستان پیرکوه گفت: با توجه به جمعیت ۲۰۰۰ نفری دهستان پیرکوه، خدمات تخصصی پزشکی رایگان با حضور پزشکان داوطلب اعم از متخصص زنان و زایمان، اعصاب و روان، قلب و عروق، پوست و مو، پزشک عمومی و دندانپزشک جهت بهره مندی مردم این منطقه توسط جمعیت هلال احمر استان گیلان انجام شد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان اضافه کرد: اهدای کفش ورزشی به دانش آموزان منطقه، توزیع جهیزات توانبخشی به ۱۹ نفر از توانخواهان به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال، تزریقات و پانسمان، آموزش امداد و کمک های اولیه، توزیع داروی رایگان و اجرای طرح نیابت از دیگر خدمات هلال احمر بوده در راستای طرح پویش نذر خدمت صورت گرفت.

در انتها سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن تقدیر و قدردانی از مشارکت خیرین و مردم در اجرای پویش نذر خدمت اظهار کرد: بی‌تردید رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان و کاستن از گرفتاری‌ها و مشکلات آنان تنها با همیاری و همدلی مسئولین و مردم استانمان و اجرای پویش های این چنینی محقق خواهد شد.