با تمام توان در صدد رفع موانع و حمایت همه جانبه از صنعت استان هستیم
با تمام توان در صدد رفع موانع و حمایت همه جانبه از صنعت استان هستیم
نشست مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با فرماندار تالش

گیرا آنلاین– به گزارش روابط عمومی ، احمد علی شهیدی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان طی نشستی با سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان تالش به بیان توانمندیها و تنگاهها و رفع دغدغه های شهرکهای صنعتی تالش به ویژه ناحیه صنعتی خاله سرا ۵۷ پرداختند .

فرماندار شهرستان تالش حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی به‌ویژه سرمایه‌گذاری در بخش صنایع کوچک را از وظایف مسئولان برای کاهش بیکاری دانست و گفت: سرمایه‌گذاری و تقویت صنایع کوچک زودبازده می‌تواند در کاهش بیکاری نقش به‌سزایی داشته باشد .

وی در ادامه افزود : برای رسیدن به‌خودکفایی باید از متخصصان داخلی حمایت کنیم و در عرصه‌های مختلف سازندگی می بایست دست در دست هم دهیم تا دست واسطه‌ها و اجانب بیگانه که قصد سوءاستفاده از اقتصاد کشور را دارند کوتاه شود .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از برگزاری این نشست و زحمات فرماندار محترم تالش گفت : با تمام توان در صدد رفع موانع و حمایت همه جانبه از صنعت استان و صاحبان صنایع این خادمین بی منت عرصه صنعت هستیم .

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: در حال حاضر بیشتر در حوزه صنایع سلولزی، صنایع غذایی ، کشاورزی و دارویی ، توسعه تنوع بیشتر این محصولات را پیگیری می کنیم تا بتوانیم با توجه به قابلیت هایی که استان دارد ، این صنایع را در استان رشد دهیم.

وی با بیان اینکه در بخش های مختلف صنعتی محصولات متنوع بسیاری در استان تولید می شود، اظهار کرد: در بخش های مختلف همچون صنایع غذایی ، دارو سازی، قطعه سازی، معدنی رشد خوبی را شاهد بوده ایم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی که صنعت در کشورمان و در دنیا پیدا کرده نیاز است که بتوانیم در همه بخش ها ی صنعت این تنوع و گستردگی را حفظ کنیم.