باید مانند شهدا پای کار نظام اسلامی باشیم
باید مانند شهدا پای کار نظام اسلامی باشیم
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در نشست صمیمی با مدیران امور شعب بانک های دی و توسعه تعاون گفت: باید مانند شهدا پای کار نظام اسلامی باشیم.

گیرا آنلاین-به گزارش ایثار گیلان، محمدرضا داوطلب صبح روز (چهارشنبه ۲۵ آبان ماه) طی نشستی صمیمی با مدیران امور شعب بانک های دی و توسعه تعاون دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان در این دیدار ها با بیان اینکه همه ما سربازان انقلاب اسلامی هستیم گفت: خدمت به مردم به ویژه قشر معظم ایثاگر که همه هستی خود را در راه حفظ و اقتدار ایران عزیز گذاشتند و خدمتگزاری صادقانه به آنان باید از اصول اولیه هر فردی در هر جایگاهی باشد.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در امر تولید و اشتغال و حمایت های دولت از طرح های خود اشتغالی افزود: فرزندان شاهد و ایثارگر که اغلب آنان نه تنها دارای سطوح علمی پیشرفته هستند بلکه در زمینه های ایجاد کسب و کارهای نوآورانه و خلاقانه که در مسیر تسهیل زندگی و رفاه مردم قدم بر می دارد ایده های درخشانی دارند و پشتیبانی از آنان وظیفه همه ماست.
داوطلب تسهیل روند ارائه تسهیلات خود اشتغالی و کارآفرینی به متقاضیان شاهد و ایثارگر را خواستار شد و اذعان کرد: بسیاری از این ایده های و طرح ها نیازمند زمان مشخصی هستند تا از نهالی کوچک به درختی تنومند تبدیل شوند و در این زمینه ایجاد تنفس های منطقی و مشخص می تواند یاری رسان باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در ادامه بر لزوم خادم بودن برای رشد و تعالی ایران اسلامی تاکید و تصریح کرد: شهدا و جانبازان در دوران انقلاب و دفاع مقدس پای کار نظام ایستادند و ایرانی پرصلابت را تحویل نسل های آینده خود دادند و اکنون وظیفه ماست که همچون آنان در جبهه هایی دیگر ضمن حفظ آرمان ها و ارزش های انقلابی، از آینده سازان نظام اسلامی حمایت و پشتیبانی کنیم.