بانک سپه شفت موفق به کسب ارتقاء درجه شد
بانک سپه شفت موفق به کسب ارتقاء درجه شد
برای دومین بار پیاپی در ۳ سال اخیر بانک سپه شعبه شفت موفق به کسب یک درجه ارتقاء شد.

گیرا آنلاین_ این شعبه که در سال ۱۳۷۸ در این شهرستان افتتاح و در سال ۱۴۰۰ موفق به کسب یک پله ارتقاء در زمان ریاست جناب آقای سید سعید میرتسلیمی شده بود مجددا موفق به کسب یک درجه ارتقاء در سال جاری شد.

آن چه که بیش از همه در این مهم به چشم می آید ، رشد یکنواخت این شعبه در طی ۴ ساله گذشته به رغم فراز و نشیبهای بسیار اقتصادی بوده است که توانسته با ضرب آهنگی موزون اهداف مورد نظر را محقق نماید

میرتسلیمی در گفتگویی در خصوص این موفقیت اظهار داشت: از دلایل رشد شعبه بعد از لطف و عنایت پروردگار زحمتهای کلیه کارکنان صادق ، کوشا و خدمتگزار شعبه است.

وی افزود: در شرایط بسیار دشوار اقتصادی که سال گذشته با آن مواجه بودیم هیچ راهی جز تعامل سالم و مستمر با مشتریان وفادار و همیشگی بانک و انجام یک بازار یابی پویا برای استفاده از پتانسیل های شهرستان وجود نداشت.

میرتسلیمی خاطرنشان کرد: همچنین از دیگر دلایل ارتقاء رتبه شعبه می توان به انگیزه بالای کارکنان برای خدمت رسانی و روحیه جهادی تک تک کارکنان اشاره کرد.

وی با تقدیر از دکتر عزیزی مدیریت محترم بانک سپه منطقه گیلان ،همکاران حوزه مدیریت بانک سپه منطقه گیلان و همچنین جناب آقای نقدی فرماندار محترم شهرستان شفت از باب رهنمودها و کمکهای بی دریغ و مستمرشان، تاکید کرد: با تلاش یکایک کارکنان و عنایت خاص مسئولان مربوطه به خصوص جناب دکتر عزیزی در سالهای آینده نیز شاهد ارتقاء مستمر این شعبه خواهیم بود.