بازنشستگی دوره کمال و پرباری خرد و اندیشه و بازنشستگان سرمایه های بی بدیل در جامعه اند
بازنشستگی دوره کمال و پرباری خرد و اندیشه و بازنشستگان سرمایه های بی بدیل در جامعه اند
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ،
گیرا آنلاین– آئین تجلیل از بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی گیلان با حضور مدیرکل ، مدیردرمان و روسای کانون بازنشستگان استان و منتخبین این برنامه فرهنگی اجتماعی برگزار گردید . آئین تجلیل از بازنشستگان نمونه سال ۱۴۰۰ تامین اجتماعی با حضور علی حسین نژاد مدیرکل ، دکتر رضا قنبرپور مدیر درمان ، روسای کانون های بازنشستگی استان و برگزیدگان این دوره برگزار گردید . 

در این مراسم ، علی حسین نژاد با گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان ، این قشر را مایه خیر و برکت در جامعه و گنجینه هایی از خرد و تجربه معرفی و ضمن تبریک انتخاب آنان بواسطه تمایز و شاخص های فردی و موفقیت های حاصله ، حضور شخصیت های برجسته و فرهیخته در خانواده بزرگ تامین اجتماعی را سبب مباهات و افتخار مجموعه قلمداد و از این عزیزان بمنزله ثروت واقعی یاد نمود  . 

وی بازنشستگی را دوره کمال و پرباری خرد و اندیشه و بلندای زندگی هر فرد دانسته و اظهار داشت : باید فرصت تکریم و تجلیل از بازنشستگان را مغتنم شمرد و منزلت و جایگاه آنها را پاسداشت . 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان بازنشستگان را بمنزله سرمایه ای بی بدیل و ارزشمند دانست که با تکیه بر علم و دانش و تعالی سجایای اخلاقی در سالهای خدمت موجب پیشرفت و آبادانی کشور و تاثیرگذار در تحول و توسعه بوده اند . 

علی حسین نژاد با تاکید بر آموزه های دینی اعتقادی و فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی ، جایگاه بازنشستگان و پیشکسوتان را والا و احترام به آنان را یک تکلیف دانست . 

در پایان این مراسم از چهره های منتخب و برتر بازنشستگی استان بر اساس شاخص های تعیین شده با اهداء لوح و هدایایی تجلیل گردید . 

آقایان ایرج طاهری آبکنار ، مسعود ایمانی قشلاق چایی ، ابراهیم نیکوکار ، اصغر آذر سروش و حسن جعفری و خانم طاهره میرعبدالعظیمی بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی گیلان در سالجاری میباشند . 

خاطر نشان میسازد آقای ایرج طاهری آبکنار علاوه بر اخذ بالاترین امتیاز در استان ، موفق به قرار گرفتن در زمره بازنشستگان نمونه کشوری گردید . 

شایان ذکر است از ۲۰۰ بازنشسته نمونه سازمان تامین اجتماعی ، ۱۸۵ نفر بصورت استانی و ۱۵ نفر برتر بصورت کشوری تجلیل گردیدند .