بازدید میدانی فرماندار رشت از دو واحد تولیدی بخش سنگر
بازدید میدانی فرماندار رشت از دو واحد تولیدی بخش سنگر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت،

گیرا آنلاین-فرماندار شهرستان رشت با حضور در بخش سنگر از دو واحد تولیدی واقع در این بخش بازدید بعمل آوردند.

مهندس علی فتح اللهی فرماندار رشت صبح امروز(یکشنبه) با همراهی معاون برنامه ریزی و توسعه خود، از شرکت تولیدی نایلون و سلفون و چاپ رنگین کمان ‌با ظرفیت اشتغال ۸ نفر و ظرفیت صادرات به کل کشور و واحد تولیدی نهالستان ملازاده (ایتاگیل) با اشتغال مستقیم برای ۲۵ نفر (مستقیم و غیرمستقیم) در بخش سنگر بازدید و مشکلات و مسائل این واحدها را از نزدیک بررسی کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: اگر میخواهیم حمایت از تولید و صنعت به یک خط اصلی در مسیر فعالیت و کار ما تبدیل شود باید در گام نخست مشکلات و دغدغه‌های فعالان این عرصه را بشنویم و به این منظور حضور در واحد‌های صنعتی و تولیدی می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

وی با اشاره به بازدید از شماری از واحدهای تولیدی در شهرستان، افزود: در بررسی میدانی از مشکلات و موانع تولید شهرستان رشت، بخش عمده مربوط به مسایل مالی و ارایه تسهیلات بوده که دولت با تدابیر در نظر گرفته نسبت به رفع و حمایت از بخش تولید گام اساسی برخواهد داشت.

فرماندار رشت با تاکید بر تعامل و حمایت دستگاههای اجرایی و بانک ها از جریان تولید، افزود: اولویت اصلی مجموعه مدیریت شهرستان، حمایت همه جانبه از بخش تولید و اشتغال است، همواره در خدمت تلاشگران عرصه تولید باقی خواهد ماند، در این راستا از هرگونه کمکی دریغ نخواهیم کرد.

فرماندار رشت در این بازدید با استماع مسائل و مشکلات مدیران واحدهای تولیدی، گفت: در اولین فرصت جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان جهت بررسی و پیگیری مشکلات واحدها برگزار خواهد شد.