بازدید معاون دفتر آموزش و ترویج سازمان ملی استاندارد از گروه دانش بنیان کاشف
بازدید معاون دفتر آموزش و ترویج سازمان ملی استاندارد از گروه دانش بنیان کاشف
معاون دفتر آموزش و ترویج سازمان ملی استاندارد ایران، از مجموعه کارآفرینان شایسته فاخر(گروه دانش بنیان کاشف) بازدید نمود.

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی گروه دانش بنیان کاشف، در این بازدید که با حضور مدیرعامل گروه دانش بنیان کاشف صورت گرفت، مدیران سازمان ملی استاندارد به همراه معاونان و مدیران اداره کل استاندارد استان گیلان، با ظرفیتها و فعالیتهای آموزشی و ترویجی این موسسه از نزدیک آشنا شدند.
بر اساس این گزارش، گروه دانش بنیان کاشف به عنوان اولین و تنها موسسه دارای مجوز برگزاری دوره های آموزشی الکترونیکی و آنلاین همکار سازمان ملی استاندارد می باشد.
این گزارش می افزاید: در حال حاضر دوره های آموزشی متعددی مرتبط با مباحث استاندارد توسط موسسه کاشف در حال برگزاری می باشد، که از جمله مهمترین آنها می توان به برگزاری دوره های کنترل کیفیت آماری فرایند تولید SPC ، تشریح الزامات و ممیزی داخلی آزمایشگاه های تست و کالیبراسیون، دوره آموزشی مجازی اصول ممیزی داخلی ISO19011 و…اشاره کرد.
همچنین لازم به ذکر است، برنامه های آموزشی متنوعی نیز با همکاری سازمان ملی استاندارد، نظام مهندسی کشاورزی، اتحادیه سراسری آسانسور و غیره توسط گروه دانش بنیان کاشف برگزار می گردد.