بازدید مدیرکل بهزیستی گیلان در راستای پیشگیری و کنترل کووید -۱۹ از آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت
بازدید مدیرکل بهزیستی گیلان در راستای پیشگیری و کنترل کووید -۱۹ از آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت
ریاست آسایشگاه ضمن خوشامدگویی به حضار از تلاش های بعمل آمده در راستای آموزش کارکنان ، بازدیدهای سیستم بهداشتی از آسایشگاه ، تلاش هایی که مقرر است در راستای بهبود شرایط قرنطینه بعمل آید ، توضیحاتی ارائه دادند .

گیرا آنلاین-  دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل و رئیس کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر استان به اتفاق دبیر این کمیته دکتر پوررضا ، نماینده معاونت توانبخشی در کمیته دکتر صحیفی ، کارشناس مسئول واحد سالمندان معاونت توانبخشی اصفهانی ، رئیس بهزیستی شهرستان رشت محمد نوروزی ، از نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای پیشگیری و کنترل کووید -۱۹ در آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت بازدید بعمل آوردند.

در این نشست ریاست آسایشگاه ضمن خوشامدگویی به حضار از تلاش های بعمل آمده در راستای آموزش کارکنان ، بازدیدهای سیستم بهداشتی از آسایشگاه ، تلاش هایی که مقرر است در راستای بهبود شرایط قرنطینه بعمل آید ، توضیحاتی ارائه دادند .

دکتر حسین نحوی نژاد نیز ضمن تقدیر از تلاش های پرسنل خدوم آسایشگاه ، رهنمودهای ارزنده ای را در راستای تقویت کادر پزشکی و درمانی مرکز و ملاحظات بهداشتی خاص با توجه به پذیرش موارد پرخطر نیازمند مراقبت های ویژه و ارجاعات تخصصی ارائه نمودند.