بازدید مدیرعامل آب منطقه ای گیلان از روند بازسازی تخریبات ناشی از سیلاب در شهرستان آستارا
بازدید مدیرعامل آب منطقه ای گیلان از روند بازسازی تخریبات ناشی از سیلاب در شهرستان آستارا
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان گیلان از روند لایروبی رودخانه لوندویل ، بازسازی دیواره تخریب شده آب بندان "دربند" و بازسازی زمین های مسکونی و باغی مجاورت رودخانه "کانرود" بازدید کرد.

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان ؛مهندس وحید خرمی روز سه شنبه۱۸مهرماه با حضور در شهرستان آستارا از آب بندان “دربند” که در سیلاب اخیر قسمت های از دیواره آن تخریب شده بود بازدید کرد و دستورات لازم برای لایروبی این آب بندان و همچنین تامین مصالح مورد نیاز برای بازسازی کامل بازوهای آن را صادر کرد.

خرّمی همچنین ازروند بازسازی پل اصلی جاده آستارا تالش در محدوده روستای سیبلی و روند لایروبی رودخانه لوندویل و ساماندهی رودخانه لمیر تالش بازدید و دستورات لازم جهت تسریع در عملیات را صادر نمود.

وی ازروند بازسازی زمین های مسکونی و باغی مجاورت رودخانه “کانرود” در محدوده روستای سیبلی نیز بازدید و دستورات لازم جهت تامین مصالح سنگی برای دیواره سازی وزنی را صادرکرد.

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان در بازدید از روند بازسازی تخریب های صورت گرفته در روستای “کانرود” در محدوده های پل فرعی روستای “کانرود تا باش محله ” گفت: پیشرفت کار در این قسمت در حدود ۸۰ درصد همراه است .

وی در ادامه با حضور در اداره منابع آب آستارا نسبت به صدور دستورات مقتضی و همچنین هماهنگی های لازم با ادارات و نهادهای مختلف جهت تسریع روند بازسازی و لایروبی رودخانه های آستارا اقدام نمود.

شایان ذکر است مهندس خرمی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان بعد از ظهر روز سه شنبه هجدهم مهر ماه با حضور در فرمانداری شهرستان آستارا در جلسه مدیریت بحران استان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد ، از آخرین اقدامات صورت گرفته بعد از سیلاب آستارا ارایه گزارش نمود.

درگاه اطلاع رسانی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان