بازدید فرماندار رشت از روند واکسیناسیون کادر درمان شهرستان
بازدید فرماندار رشت از روند واکسیناسیون کادر درمان شهرستان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛
گیرا آنلاین- فرماندار رشت با حضور در بیمارستان رازی از نزدیک در جریان روند واکسیناسیون کادر درمان در این بیمارستان قرار گرفت.
مهندس علی فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت ظهر امروز با حضور در بیمارستان رازی، ضمن تبریک سال جدید از تلاش های جهادی پرستاران و کادر پزشکی این بیمارستان در راستای درمان بیماران کرونایی تقدیر و تشکر کرد.
رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت همچنین ضمن بازدید از امکانات و تجهیزات این بیمارستان، از نزدیک در جریان روند تزریق واکسن کرونا کادر درمان در این بیمارستان قرار گرفت.
فرماندار رشت در حاشیه این بازدید با تبریک سال جدید و بیان اینکه در ایام سخت، کادر درمان با خلق حماسه ی ایثار و مقاومت جاودانه شدند، تصریح کرد: پزشکان و کادر درمانی همچون رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در خط اول مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند و ما بر خود وظیفه دانستیم برای عرض خدا قوت به صورت حضوری خدمت پرستاران و مدافعان عرصه سلامت این بیمارستان که سهم به سزایی در درمان بیماران کرونایی داشته، برسیم.
وی با اشاره به آغاز واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در کشور تصریح کرد: با وجود آغاز واکسیناسیون در کشور مردم و مسئولان نباید سهل‌انگاری کنند و ضروری است برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها را رعایت و اجرا کنند.
مهندس فتح اللهی با ابراز نگرانی از آمار بالای سفرهای نوروزی به استان گیلان و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، خاطرنشان کرد: همه ما مدیون جانفشانی ها و از خودگذشتگی کادر درمان هستیم و ابتدایی ترین کار برای قدردانی از مجاهدت های این عزیزان، پرهیز از انجام مسافرت های غیر ضرور، رعایت پروتکل ها و جلوگیری از انتقال ویروس است.