بازدید سرزده رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از دانشکده پرستاری و مامایی رشت
بازدید سرزده رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از دانشکده پرستاری و مامایی رشت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای اجرایی شدن مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی مراکز آموزشی و لزوم حضور دانشجویان، از کلاسهای حضوری دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت بازدید کرد.
گیرا آنلاین– به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، در راستای اجرایی شدن مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی مراکز آموزشی و الزامی شدن حضور دانش آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاهها، تدریس حضوری در  تمامی مراکز آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان جهت ارایه خدمات آموزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته شد.
دکتر ارسلان سالاری-رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نخستین روز از بازگشایی دانشکده ها و الزامی شدن حضور دانشجویان و اساتید، امروز به صورت سرزده به همراه معاونین آموزشی و فرهنگی_دانشجویی از کلاسهای درس دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت بازدید کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این بازدید،  بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده بهینه از  زمان باقی مانده سال تحصیلی جهت فرا گرفتن علوم پزشکی تاکید کرد.
دکتر سالاری با اشاره به متأثر شدن آموزش در سایه کرونا، گفت: آموزش و فراگیری علوم پزشکی، پیش شرط توسعه خدمات سلامت است و باید با جدیت دنبال شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین در این بازدید  در زمینه مسایل آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشکده پرستاری و مامایی شهیدبهشتی با دانشجویان گفتگو کرد.