بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از نمایشگاه توانمندی‌های گردشگری جمهوری‌های روسیه
بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از نمایشگاه توانمندی‌های گردشگری جمهوری‌های روسیه
.

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان همراه با هیات اقتصادی استان به راهبری استاندار گیلان، از نمایشگاه توانمندی‌های گردشگری استان‌ها و جمهوری‌های کشور روسیه بازدید کرد.

صالح محمدی همراه با هیات اقتصادی استان در سفر به روسیه به سر می‌برد از نمایشگاه توانمندی‌های گردشگری استان‌ها و جمهوری‌های این کشور بازدید کرد.

گفتنی است؛ تیم اقتصادی گیلان در ادامه سفر به روسیه بعد از مسکو به آستاراخان و جمهوری داغستان سفر می کنند.

این هیات اقتصادی به منظور امضای تفاهم نامه همکاری چندجانبه، بررسی آخرین روند کریدور شمال به جنوب و راه‌آهن رشت_ آستارا و دیدار با معاون وزیر راه دولت روسیه به این کشور سفر کرده اند.

از دیگر برنامه‌های سفر هیات اعزامی اقتصادی و سیاسی گیلان به کشور روسیه، رایزنی با مسئولان مربوطه در راستای توسعه زیرساخت‌های بندری و مسائل مربوط به حمل‌ونقل دریایی، زمینی و ریلی استان‌ است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با همراهی استاندار گیلان و هیات اقتصادی در دیدار با تجار گیلانی و روسی به دنبال رفع محدودیت‌ها و مشکلات گمرکی و همچنین ایجاد شرایطی به منظور تسهیل در توسعه محصولات کشاورزی است تا تجار با هدف‌گذاری منطقی بتوانند محصولات و تولیدات خود را با هزینه کم، بسته‌بندی مناسب و قابل رقابت در بازارهای جهانی و‌ روسیه عرضه کنند.

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان