بازدید استاندار گیلان از شهرک صنعتی شفت
بازدید استاندار گیلان از شهرک صنعتی شفت
همت و تفکر جمعی راهکار تداوم پویایی در صنعت نساجی و پوشاک

گیرا آنلاین-به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ؛ دکتر عباسی استاندار محترم گیلان به همراه نماینده محترم مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، ریلست سازمان صمت استان و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با حضور در شهرک صنعتی شفت از برخی واحدهای تولیدی آن بازدید کردند.

دکتر عباسی در حاشیه این بازدید گفت: در ادامه جلسات میدانی رفع موانع تولید و اشتغال در سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین باید عملیاتی تر و بهینه تر از ظرفیت های تولیدی استان به‌ویژه در منطقه محروم شفت استفاده شود.

 وی ارتقاء جایگاه شفت و محرومیت‌زدایی از این شهرستان را مورد تأکید قرار داد.

استاندار گیلان با حضور در شهرک صنعتی شفت از واحد صنعتی مهتاب بافت تولید کننده انواع پرده و پارچه بازدید کرد و به اهمیت پویایی صنعت نساجی گیلان با توجه به اشتغال زایی مناسب آن اشاره کرد و همت و تفکر جمعی در صنعت نساجی و پوشاک را برای تداوم پویایی آن کارساز دانست و افزود: درک منافع جمعی در افزایش و رونق فعالیت‌های صنعت نساجی و اتصال آن به دانشگاه برای بهره مندی از تکنولوژی نوین می‌تواند صنعت نساجی را تغییر دهد.

دکتر عباسی عنوان کرد: نیروی انسانی قوه محرک های بدنه صنعت است و برای افزایش بهره وری و راندمان در بخش تولید توجه به سرمایه انسانی ضروری است و باید در نیروی انسانی احساس تعلق خاطر به صنعت در کارخانجات ایجاد شود تا متعاقب آن بهره وری و کیفیت مضاعف شود.

وی در پایان بیان داشت : ما همواره از صنعتگران واقعی و پرتلاش در پرداخت تسهیلات و رفع موانع در سایر دستگاهها و تعریف استراتژی تولید حمایت همه جانبه  ، خواهیم داشت.