بارش برف در ۶ محور کوهستانی گیلان/ راه ها باز است
بارش برف در ۶ محور کوهستانی گیلان/ راه ها باز است
مدیر کل راهداری گیلان از بارش برف در ۶ محور کوهستانی استان خبر داد و گفت: بارش برف در محور سیاهکل - دیلمان شدید است.

به گزارش گیرا آنلاین به نقل از نیمرخ «غلامعلی نیک فهم» در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت بارش ها در محورهای مواصلاتی استان گیلان اظهار کرد: هم اکنون شاهد بارش شدید برف در محور سیاهکل – دیلمان هستیم.

وی از بارش خفیف برف در محورهای اسالم – خلخال، پونل – خلخال، شوک – ملکوت، بلوردکان – خصیب دشت و رودسر – لات محله خبر داد و تصریح کرد: در گردنه حیران محور آستارا – اردبیل نیز بارش خفیف برف ادامه دارد و شاهد مه گرفتگی هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به مه گرفتگی گردنه کوهین محور رشت – قزوین اضافه کرد: بارش برف در گردنه الماس محور اسالم – خلخال و محدوده زندانه محور پونل – خلخال نیز خفیف است.

نیک فهم با بیان اینکه در سایر محورهای مواصلاتی گیلان بارش باران داریم، گفت: ترافیک در همه محورهای مواصلاتی استان در جریان است؛ البته محور پونل – خلخال، حدفاصل زندانه به خلخال انسداد فصلی دارد.

وی از رانندگان خواست برای تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و یادآور شد: ۳۹۱ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین و ۵۴۲ راهدار در سطح ۵۳ راهدارخانه ثابت و سیار استان آماده اجرای عملیات برفروبی هستند.