اولین کانون مدیران بازنشسته کشور در شهرستان رشت تاسیس شده است
اولین کانون مدیران بازنشسته کشور در شهرستان رشت تاسیس شده است
اعضای هیات مدیره کانون مدیران بازنشسته شهرستان رشت با سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان دیدار و به تبادل نظر و گفتگو در زمینه مطالبات صنفی این قشر پرداختند .

گیرا آنلاین- به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، اعضای هیات مدیره کانون مدیران بازنشسته شهرستان رشت در دیداری صمیمانه با کیوان مرتضوی سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، به تبادل نظر و بیان برخی دغدغه ها و انتظارات این کانون پرداختند .

اعضای هیات مدیره کانون مدیران بازنشسته شهرستان رشت در این دیدار با بیان اینکه کانون مذکور برای اولین بار در سطح کشور با این عنوان در سطح شهرستان رشت تاسیس شده است از وجود بیش از ۱۲۰ عضو در این مجموعه خبر داده و اذعان داشتند که در هدفگذاری تعیین شده در صدد هستیم تا این تعداد را به ۵۰۰ نفر رسانیده و به مرور در سایر شهرستانها نیز اقدام نمائیم .

در این نشست با توجه به بدیع و ابتکاری بودن این کانون که اعضای آنرا مدیران عالی ، میانی و سرپرستان سابق صنایع و واحدهای تولیدی استان ، شرکت ها و کارخانجات بزرگ که اکنون بازنشسته سازمان تامین اجتماعی تشکیل میدهند ، به رسمیت شناخته شدن این کانون به مثابه کانون های بازنشستگی کارگری و مستقل نمودن سهمیه های وام و حق عضویت ها از درخواست های مطروحه برای گسترش و توسعه روز افزون این تشکل بود .

کیوان مرتضوی سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به اینکه بازنشستگان گنجینه هایی از خرد و تجربه هستند اذعان داشت تلاش داریم تا با تعیین مکانیزمهایی مدون و قانونمند بتوانیم از نقطه نظرات مشاوره ای و تجربیات عزیزان که همگی از مدیران اسبق این کشور بوده اند بهره ببریم .

در پایان این نشست با اشاره به برخی اقدامات فرهنگی اجتماعی سازمان برای بازنشستگان از جمله المپیادهای ورزشی ، طرح نسیم سلامت در قالب جشنواره های پیاده روی ، مشارکت در حق بیمه تکمیلی ، اعزام به سفرهای زیارتی ، وام و … فراخوان بازنشستگان نمونه برای حاضرین تشریح و اظهار امیدواری گردید در فرصت اندک باقیمانده با مشارکت اعضای این کانون ، شاهد انتخاب بازنشستگان این مجموعه در بین متخبین نهائی استان در سالجاری باشیم .