اولین همایش فرانچایز و توسعه کسب و کار هفته آینده در گیلان برگزار می گردد
اولین همایش فرانچایز و توسعه کسب و کار هفته آینده در گیلان برگزار می گردد
همایش با حضور فعالان شاخص حوزه اصناف، صنایع و بخش خدمات و گردشگری استان برگزار می گردد.

گیرا آنلاین_رییس کمیسیون آموزش، پژوهش و فناوری انجمن فرانچایز ایران از برگزاری همایش فرانچایز و توسعه کسب و کار برای اولین بار در گیلان خبر داد.
روهام قلیچی افزود: این همایش با حضور فعالان شاخص حوزه اصناف، صنایع و بخش خدمات و گردشگری استان برگزار می گردد.
رییس مرکز آموزش بازرگانی گیلان همچنین گفت: در این رویداد مهم، دکتر اسدی مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت، مهندس ملایی مدیرعامل انجمن فرانچایز ایران و دکتر کرباسچی رییس هیات مدیره انجمن فرانچایز کشور به همراه دکتر طهرانی از مدرسان و اساتید برجسته حوزه کسب و کار و موسس مرکز مذاکره ایران به ارائه مطالب علمی، آموزشی کاربردی و مشاوره به صاحبان کسب و کار در این زمینه خواهند پرداخت.
وی در ادامه گفت: این برنامه در تاریخ ۲۶ مرداد ماه سال‌جاری در رشت برگزار می گردد.
قلیچی تصریح کرد: کمک به توسعه کسب و کار در استان گیلان، افزایش فروش، همچنین افزایش تولید ناخالص داخلی (GDP ) استان گیلان، از مهمترین اهداف این همایش می باشد.
روهام قلیچی گفت: دخیل کردن فناوری در بحث فرانچایز و انتقال تجربه افرادی که در این زمینه موفق گردیده و یا شکست خورده اند از دیگر اهداف برگزاری این همایش خواهد بود.
لازم بذکر است، فرانچایز مدلی برای توسعه کسب و کار است، هنگامی که یک فرد یا مجموعه بخواهد سهم خود را در بازار فروش افزایش دهد یا دامنه جغرافیایی خود را با هزینه کم افزایش دهد، می توانند برای محصول و نام برند خود فرانچایز ایجاد نماید.