اولویت ما در مجلس خدمت صادقانه به مردم است
اولویت ما در مجلس خدمت صادقانه به مردم است
نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت ما در مجلس شورای اسلامی خدمت صادقانه به مردم است.

به گزارش گیرا آنلاین به نقل از مهر، جبار کوچکی نژاد عصر دوشنبه در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مردم با حضور حماسی خود در  خادمان خود را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه افرادی که در انتخابات مشارکت نکردند به نظام جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارند اما به عملکرد ما مسؤولان معترض هستند، افزود: دشمنان عدم حضور مردم را به نفع خود تفسیر می‌کنند.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه تمام تلاش ما در زمان نمایندگی این بوده که صادقانه برای مردم خدمت کنیم، ادامه داد: پیگیری ساماندهی نیروهای انسانی و عملکرد میدانی و حوزه‌ای که به ما سپرده شده نشانگر این ادعا است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی امسال سال بسیار سختی بوده است، تصریح کرد: برخی مدیران استانی بسیار در عملکرد خود ضعیف عمل کرده که نیاز است تغییری در حوزه‌های آنها صورت گیرد.

کوچکی نژاد تکمیل و راه اندازی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی لاکان تا قبل از هفته دولت سال آینده خبر داد و ادامه داد: در حوزه راه و زیرساخت در تلاش هستیم تا اتفاقات خوبی در این بخش رقم بخورد.

وی با تاکید بر اینکه در فصل تابستان و حوزه برق دچار بحران هستیم که در این بخش نیز باید تلاش بسیاری جهت رفع این دغدغه مشکل صورت گیرد، گفت: افت شدیدی در حوزه گردشگری نیز داریم که این بخش باید تحولی انجام شود.