اهمیت مسئله زباله و تفکیک در ایام نوروز/انعقاد قرارداد شهرداری رشت با پیمانکار در راستای تفکیک زباله
اهمیت مسئله زباله و تفکیک در ایام نوروز/انعقاد قرارداد شهرداری رشت با پیمانکار در راستای تفکیک زباله
رشت_ حسن کریمی کرنق در هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورا به اهمیت مسئله زباله و تفکیک در ایام نوروز اشاره کرد و همچنین از انعقاد قرارداد شهرداری رشت با پیمانکار در راستای تفکیک زباله خبر داد.

گیرا آنلاین_حسن کریمی کرنق عضو شورای اسلامی شهر رشت در هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای با اشاره به گرامیداشت هفته منابع طبیعی، اظهار کرد: وجود درختان و فضای سبز برای سلامتی جامعه بسیار اهمیت دارد و باید فرهنگ درختکاری به نسل‌های آینده منتقل شود.

وی از کاشت بیش از ۴ هزار اصله درخت در رشت خبر داد و افزود: کاشت درختان باید با نظم و ترتیب مشخص انجام شود و در ورودی‌ها و خروجی‌های شهر نیز باید نسبت به کاشت درختان توجه داشته باشیم.

این عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به قرارگیری در آستانه نوروز و پذیرایی از مسافران، بیان کرد: مسئله زباله و تفکیک از مبدا بویژه در ایام نوروز در رشت بسیار اهمیت دارد.

کریمی با تاکید بر تقویت فرهنگ زیست محیطی و سوق دهی گردشگران به سمت توجه به مقوله تفکیک زباله، اضافه کرد: در کنار فرهنگ سازی در بین شهروندان باید مسافرین و گردشگران را هم به سمت تفکیک از مبدا سوق دهیم.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد شهرداری رشت با پیمانکار در راستای تفکیک زباله، افزود: قرار است به منظور تسهیل در امور تفکیک زباله از مبدا و جمع آوری زباله‌های تفکیک شده توسط شهروندان، شماره‌ای از سوی این شرکت اعلام شود و امیدواریم با چنین اقداماتی شاهد کاهش تولید زباله و همچنین توجه ویژه نسبت به موضوع تفکیک زباله از مبدا باشیم.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر