پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Thursday, 25 April , 2024
پ
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان:

اهمیت حضور کسب و کارها در نمایشگاه ها

اهمیت حضور کسب و کارها در نمایشگاه ها
اهمیت حضور کسب و کارها در نمایشگاه ها
رشت_ محبوبی حسن کیاده گفت: افزون بر ۲۰۰ واحد صنعتی در سال گذشته در بسیاری از نمایشگاه های داخل و خارج از کشور حضور یافتند.
به گزارش گیرا آنلاین مهدی محبوبی حسن کیاده رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه خدمات کسب و کار و دانش بنیان گیلان با اشاره به اهمیت برپایی نمایشگاه‌ها گفت: سال گذشته افزون بر ۲۰۰ واحد صنعتی با حمایت های سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی در نمایشگاه های داخلی و خارج از کشور حضور یافتند که ۶۵ واحد صنعتی آن با برپایی غرفه های محصولات تولیدی خود در نمایشگاههای خارج از کشور موفق به صادرات شدند.

محبوبی با بیان اینکه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی بر اساس اهداف و ماموریت های اصلی خود، ارتقا و توانمندسازی واحد‌های صنعتی را دنبال می کند گفت: تلاش داریم تا در این مسیر با پیگیری های مستمر  به صادرات محصولات دست پیدا کنیم.

وی برپایی نمایشگاه ها را در این راه ضروری دانست و گفت: برای تقویت بنیه صادرات محصولات تولیدی ، برپایی نمایشگاه ها اساسی و ضروری است زیرا بسیاری از محصولات تولیدی در همین نمایشگاه ها شناخته می‌شوند و زمینه های صادرات برای آنها مهیا می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان  با بیان اینکه اکنون در گیلان برای ایجاد زیرساخت ها ی سخت افزاری و نرم افزاری آمادگی لازم وجود دارد گفت: برای پیشرفت واحد‌های صنعتی نگاه حمایتی لازم را خواهیم داشت.

محبوبی در رابطه با تامین برق و گاز در شهرکها و نواحی صنعتی استان گفت: با توجه به شرایط حاضر که با کمبود گاز و برق در سطح کشور مواجه هستیم بر اساس سیاست‌های دولت بیشترین مصرف گاز و برق به مصارف خانگی اختصاص یافته است.

وی افزود: افزون بر ۹۰ درصد از نیروگاه های تولید برق، متکی به گاز و گازوئیل هستند که با توجه به محدودیت های موجود به همراهی همگانی نیاز داریم تا بتوانیم همانند تابستان گذشته عملکرد خوبی داشته باشیم .

رئیس هیات مدیره شهرک های صنعتی گیلان گفت: با توجه به حمایت های استاندار از تولید و اشتغال و بهینه سازی در مصرف گاز وبرق  ،می توانیم فصل زمستان را بدون خاموشی سپری کنیم.

  • نویسنده : صدف نصیری طولازدهی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از تابستان جاری آماده بهره‌برداری است  05 اردیبهشت 1403
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان خبر داد؛

۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از تابستان جاری آماده بهره‌برداری است 

محمود دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان، گفت: 10 پروژه از 11 پروژه حیاتی شرکت برق منطقه ای گیلان که جزو 180 اقدام عملیاتی تدوین شده وزارت نیرو برای عبور موفق از اوج بار سال جاری بود، با موفقیت به اتمام رسید و آماده بهره‌برداری است.

پیشرفت ۳۴درصدی پروژه های طرح میثاق رشت/ حمایت استاندار گیلان از پروژه های مدیریت شهری رشت/ تیرهای برق رها شده در خیابان ها موجب خسارت به شهروندان می شود/ معابر رشت نیمه خاموش هستند 05 اردیبهشت 1403
رئیس شورای اسلامی شهر رشت :

پیشرفت ۳۴درصدی پروژه های طرح میثاق رشت/ حمایت استاندار گیلان از پروژه های مدیریت شهری رشت/ تیرهای برق رها شده در خیابان ها موجب خسارت به شهروندان می شود/ معابر رشت نیمه خاموش هستند

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه پروژه های طرح میثاق رشت از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند گفت: : از زمان کلنگ زنی این پروژه ها حدود پنج ماه سپری شده است و به حول الهی این پروژه ها حدود ۳۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارند .

آغاز دوره‌های آموزشی ارتقاء مهارت فرش دست باف استان گیلان 04 اردیبهشت 1403
رئیس اداره فرش اداره کل صمت گیلان خبر داد:

آغاز دوره‌های آموزشی ارتقاء مهارت فرش دست باف استان گیلان

رئیس اداره فرش اداره کل صمت استان گیلان گفت: دوره‌های آموزشی ارتقای مهارت فرش دست باف استان گیلان با هدف حفظ و افزایش کیفیت فرش‌های دست باف استان با همکاری مرکز ملی فرش ایران در استان آغاز گردید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.