اهدای جایزه ۵۰ میلیون تومانی همراه اول به برندگان خوش شانس گیلانی
اهدای جایزه ۵۰ میلیون تومانی همراه اول به برندگان خوش شانس گیلانی
بهمن آدم زاد چوبر و مدینه بیژنی برندگان خوش شانس گیلانی جوایز 50 میلیون تومانی طرح " برای جایزه راه بسته است! " از مجموعه مدیریتی مخابرات منطقه گیلان تقدیر و تشکر کردند و گفتند : برگزاری چنین مسابقه‌هایی موجب همراهی بیشتر مشتریان خواهد شد.

گیرا آنلاین– جایزه برندگان قرعه کشی بزرگ همراه اول در مخابرات منطقه گیلان ، با حضور مدیریت مخابرات منطقه، معاونت تجاری ، مدیر و ناظر مالی ، مدیریت دفتر مدیر منطقه ، ریاست اداره روابط عمومی ، رئیس اداره امور مشتریان ارتباطات سیار و جمعی از همکاران اهداء شد . علیرضا پارسائی ظهر امروز در مراسم اهدای جوایز به برندگان قرعه کشی بزرگ همراه اول، ضمن تبریک و شادباش به ایشان ، اعتمادشان را نسبت به سرویس‌ها و محصولات مخابراتی ارج نهاد و گفت: امیدوارم این اعتماد دو طرفه همواره تداوم داشته باشد و با فراهم ساختن فرصت‌های بیشتر برای شرکت مشتریان در طرح‌های ویژه ، اعتماد مضاعف مشتریان را نسبت به برنامه‌ها و اهداف همراه اول بدست آوریم .
وی ضمن تاکید بر این مهم که استفاده مشتریان از سرویس‌ها و محصولات متنوعِ همراه اول ، باعث ایجاد توقع بیشتر از مجموعه مخابرات خواهد شد ، اظهارداشت : این مجموعه نیز این شرایط را به فال نیک گرفته و در راستای تهیه بسته‌های جدید با ویژگی‌ها و شرایط خاص به منظور پیشرفت و تحقق برنامه‌ها و جلب اعتماد بیشتر مشتریان و رعایت اصل مشتری‌مداری تلاش خواهد کرد.
در ادامه مهدی افضلی رئیس اداره امور مشتریان ارتباطات سیار منطقه گیلان افزود : شرکت ارتباطات سیار (همراه اول ) از ابتدای مرداد ماه سال گذشته به ۲۰ نفر از مشترکینی که از طریق سامانه #۱۰۰* بسته اینترنتی خریداری و تا پایان دی ماه ۹۹ نسبت به فعالسازی آن اقدام کرده بودند ، به قید قرعه نفری ۵۰ میلیون تومان جهت تقدیر اهدا نموده است .
در پایان مراسم بهمن آدم زاد چوبر و مدینه بیژنی برندگان خوش شانس گیلانی جوایز ۵۰ میلیون تومانی طرح ” برای جایزه راه بسته است! ” از مجموعه مدیریتی مخابرات منطقه گیلان تقدیر و تشکر کردند و گفتند : برگزاری چنین مسابقه‌هایی موجب همراهی بیشتر مشتریان خواهد شد.