اهداء کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی به اداره کل کتابخانه ها توسط آبفای گیلان
اهداء کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی به اداره کل کتابخانه ها توسط آبفای گیلان
بی گمان، هیچ ذخیره و میراثی سودمندتر و با ارزش تر از کتاب نیست؛ مایه آرامش روحی انسان است و همدمی است که اندوه را می زداید، مطالعه کننده را از تنهایی به در می آورد و به او حکمت های جان پرور می آموزد."

گیرا آنلاین-  مدیرعامل آبفای گیلان در هفته کتاب و کتابخوانی ضمن ارسال پیام تبریک، ۶۰ جلد کتاب به اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان اهداء کرد.

مدیرعامل آبفای گیلان در پیامی خطاب به مدیرکل کتابخانه های استان گیلان و مجموعه دست اندرکاران ترویج فرهنگ کتابخوانی، هفته کتاب و کتابخوانی را تبریک گفت و به منظور اعتلای این فرهنگ، ۶۰ جلد کتاب به کتابخانه های عمومی استان هدیه نمود.

بنا به این گزارش مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای گیلان با تقدیم پیام تبریک مدیرعامل این شرکت و اهداء چند جلد کتاب از تلاش و کوشش خالصانه کتابداران و سایر دست اندرکاران این حوزه که در مسیر ترویج علم و دانش و آماده سازی منابع علمی و امکانات کتابخانه ای بی وقفه تلاش می کنند، تقدیر و تشکر نمود.

در بخشی از این پیام تبریک آمده است:” كتاب محصول تجربه‏ هاي بشري و خلاقيت‏هاي ذهني و آموخته‏ هاي دراز مدت انسان است که دانش بشری به مدد آن از تباه شدن مصون می ماند و به آیندگان منتقل می شود به نحوی که سهم كتاب در انتقال دانش‏ها، گاهي به مراتب بيشتر و فراتر از ديگر ابزار آموزشي است.

بی گمان، هیچ ذخیره و میراثی سودمندتر و با ارزش تر از کتاب نیست؛ مایه آرامش روحی انسان است و همدمی است که اندوه را می زداید، مطالعه کننده را از تنهایی به در می آورد و به او حکمت های جان پرور می آموزد.”