اهداء كتاب از سوی مدیرعامل توزیع برق گیلان
اهداء كتاب از سوی مدیرعامل توزیع برق گیلان
روابط عمومی توزیع برق گیلان
گیرا آنلاین-دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل توزیع برق گیلان بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و بمنظور ترویج فرهنگ متعالی مطالعه به جمعی از معاونین و مدیران شرکت کتاب اهداء کرد.

وی در این نشست اظهار داشت: کتاب و کتابخوانی یکی از پایه های فرهنگی در زندگی انسان به شمار می رود زیرا آدمی به وسیله مطالعه کتاب و تفکر در مفاهیم آن دانش خویش را می افزاید و در بُعد اجتماعی چگونه زیستن و حیات را برای خود و دیگران هموار می کند.

هنرمند گفت: کسب دانش و مهارت ‌های جدید دربرنامه ریزی برای پیشرفت شغلی بسیار حائز اهمیت است و مهارت‌ های جدید کارکنان یک سازمان کمک می‌کند در کار خود خلاقیت بیشتری داشته و با ذهن بازتری به مسائل توجه کنند، علاوه براین مطالعه‌ی کتاب‌های مرتبط با شغل‌ و استفاده از کلاس‌های آموزشی نیز به پیشرفت شغلی بسیار کمک کننده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل توزیع برق گیلان به اهمیت اشاعه فرهنگ مطالعه برای نسل های آینده اشاره کرد و افزود: سعادت فرد و جامعه در گرو احساس مسئولیت نسبت به نسل آینده می باشد و ضروری است همکاران توزیع برق گیلان درک درستی از وظایف خود برای بنای زندگی آینده کودکان داشته باشند و ایجاد عادت به مطالعه و انگیزه خواندن را راهی غیر مستقیم برای پاسخ به نیازهای روحی و پر کردن خلاء موجود در زندگی کودک امروزی تلقی کنند.

شایان ذکر است در این نشست که بمنظور اجرای برنامه های هفته کتابخوانی برگزار شد، کتاب تفسیر سوره هل اتی و کتاب مکنت یافتگان ( وظیفه مدیران و مسئولان نظام در اقامه نماز دستگاه های اجرایی) به حاضرین از سوی مدیر عامل توزیع برق گیلان اهداء شد.