انعقاد سه تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری توسط شهردار رشت در نمایشگاه فرصتهای سرمایه‌گذاری و گردشگری استان گیلان
انعقاد سه تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری توسط شهردار رشت در نمایشگاه فرصتهای سرمایه‌گذاری و گردشگری استان گیلان
تفاهم‌نامه دو مرمت و بازسازی ساختمانهای تاریخی سطح شهر و تفاهم‌نامه یک پروژه گردشگری توسط سید امیر حسین علوی شهردار رشت با سرمایه گذاران در اولین نمایشگاه فرصتهای سرمایه‌گذاری و گردشگری استان گیلان به امضا رسید.
گیرا آنلاین_به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – تفاهم‌نامه‌‌های مربوط به اجرای دو پروژه مرمت و بازسازی و یک پروژه گردشگری روز پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ با حضور سید امیر حسین علوی شهردار رشت و سرمایه گذاران در اولین نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری و گردشگری استان گیلان با حضور سید حسین رضویان عضو شورای اسلامی شهر، عطایی رییس سازمان سرمایه گذاری، محجوب رییس سازمان فرهنگی، جعفری نیا رییس سازمان سیما و منظر و دیگر مدیران شهری در اولین نمایشگاه فرصتهای سرمایه‌گذاری و گردشگری استان گیلان واقع در تالار مرکزی شهر رشت منعقد شد.
نخستین تفاهم‌نامه منعقد شده مربوط به مرمت و بازسازی ساختمان فرهنگ و هنر شهرداری رشت است که قرار است با حجم سرمایه‌گذاری حدود ۲۲ میلیارد تومانی به موزه فرهنگ و هنر تبدیل شود.
دیگر تفاهم‌نامه هم مربوط به مرمت و بازسازی عمارت تاریخی خانه اشکوری است، که ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه نیز ۱۴ میلیارد تومان ارزیابی می‌شود و مقرر شده عمارت مذکور به بوتیک هتل تبدیل گردد.
همچنین شهردار رشت تفاهم‌نامه‌ای را هم در راستای اجرای یک پروژه گردشگری در عرصه ۱۴ هکتاری روبه‌روی شرکت دخانیات با پیمانکار مربوطه منعقد کرد که حجم سرمایه گذاری آن حدود پنج میلیارد تومان می‌باشد.